John1971

Level 8
  • 226Posts
  • 0Oplossingen
  • 73Likes

Netwerk problemen met modem

Mijn connectbox 

TG3492LG-ZG vertoont ineens problemen met netwerk. Gisteren tijdens een film streamen om de haverklap melding in beeld geen netwerk gevonden.  Nooit eerder last van gehad. 

ook staat de ventilator behoorlijk te blazen. Na aan en uit is dat even goed en daarna begint het gedonder weer. Sinds de laatste dagen doet de modem dit. 

ook harde reset gedaan. Maar geen effect. 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @John1971 en welkom hier! 

Rot om te lezen dat je problemen ervaart met het streamen van films. Om je verder te helpen is het handig dat we zoveel mogelijk info hebben, de info waar Bert om vraagt is een heel goed begin. Zou je dit met ons kunnen delen? Of heb je deze hulp intussen al niet meer nodig? We horen het hoe dan ook graag. 

Uitgelicht topic