1
Vraag
2
Reacties
PEP1985

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Netwerk niet beschikbaar

Hallo allemaal,

 

Ik had een oud abbonement bij Ziggo. Nooit problemen mee. 

Nu ben ik even weggeweest om glasvezel uit te proberen, maar dat was hem niet. 

Dus ik weer terug naar ziggo. 

Smartwifimodem gehad, internet werkt. Maar ik kan op geen mogelijkheid apparaten in mijn huis verbinden, want als ik via de smartwifi app iets probeer kom ik niet verder dan server niet beschikbaar of 2 draaiende bolletjes. 

Ik kan mijn verlichting, TV, Kachel, camera's allemaal niet verbinden. Omdat ik niet in mijn modem kan komen. Heeft er iemand een oplossing? 

24 Reacties 24
PEP1985
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee, helaas. Nog steeds niet mogelijk. Ook verlichting is nu volledig aan het knipperen gegaan. Die zijn nu op zoek naar wifi netwerk. Dus die werken blijkbaar wel op 5ghz

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33167Posts
  • 2382Oplossingen
  • 16815Likes

Verder kun je nog onderstaande handmatige instellingen toepassen voor 2,4 GHz. Start daarna voor de zekerheid het modem opnieuw op.

 

  • Modus: 802.11b/g/n/ax
  • Kanaal: 1, 6 of 11
  • Kanaalbreedte: 20 MHz
PEP1985
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jaaaaa! Google assistent werkt! Nu de rest instellen. Ik kom erop terug. Dankjewel alvast!

PEP1985
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nou Tobias,

 

Ik had de hoop zowat opgegeven, maar alles werkt naar behoren. Heel erg bedankt!

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33167Posts
  • 2382Oplossingen
  • 16815Likes

Fijn om te lezen en graag gedaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic