Hallo allemaal,
Ik had een oud abbonement bij Ziggo. Nooit problemen mee.
Nu ben ik even weggeweest om glasvezel uit te proberen, maar dat was hem niet.
Dus ik weer terug naar ziggo.
Smartwifimodem gehad, internet werkt. Maar ik kan op geen mogelijkheid apparaten in mijn huis verbinden, want als ik via de smartwifi app iets probeer kom ik niet verder dan server niet beschikbaar of 2 draaiende bolletjes.
Ik kan mijn verlichting, TV, Kachel, camera's allemaal niet verbinden. Omdat ik niet in mijn modem kan komen. Heeft er iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, helaas. Nog steeds niet mogelijk. Ook verlichting is nu volledig aan het knipperen gegaan. Die zijn nu op zoek naar wifi netwerk. Dus die werken blijkbaar wel op 5ghz
Verder kun je nog onderstaande handmatige instellingen toepassen voor 2,4 GHz. Start daarna voor de zekerheid het modem opnieuw op.
Jaaaaa! Google assistent werkt! Nu de rest instellen. Ik kom erop terug. Dankjewel alvast!
Nou Tobias,
Ik had de hoop zowat opgegeven, maar alles werkt naar behoren. Heel erg bedankt!
Fijn om te lezen en graag gedaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.