Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb problemen om mijn laptop te verbinden met mijn netwerk. Wij hebben recent ziggo geïnstalleerd met de nieuwe smart wifi modem. De mobiele telefoon is verbonden. Echter met de laptop vindt hij het netwerk niet. Netwerk van andere buren in de straat worden wel weergegeven. De laptop maakt ook gewoon verbinding op andere plaatsen. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit heeft niet geholpen. Uiteindelijk heb ik een update gedaan van de netwerk driver. Dit was de oplossing.
Mogelijke oplossing:
Meestal helpt het om de adapter te verwijderen in Apparaatbeheer van Windows en dan de laptop opnieuw opstarten, dan installeert de adapter opnieuw en is er wel de mogelijkheid tot verbinden.
Vink je dan ook aan stuurprogramma's verwijderen?
Ook besturingsprogramma's verwijderen? Ik vind dit een beetje eng.
Alleen de adapter verwijderen.
Dit heeft niet geholpen. Uiteindelijk heb ik een update gedaan van de netwerk driver. Dit was de oplossing.
@Deelen246 Dank voor je update, dat kan anderen ook weer op weg helpen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...