1
Vraag
2
Reacties
bburgg
Expert
Expert
  • 866Posts
  • 95Oplossingen
  • 199Likes

Netwerk log Connectbox Giga lijkt leeg te zijn

Ik kan mijn netwerk historie (netwerk log) van mijn Connectbox Giga niet meer uitlezen d.w.z. de log lijkt helemaal leeg te zijn. Is dat een bekend probleem bij deze Connectbox (software versie 01.02.065.24.EURO.SIP}? Alleen een tijdje van de stroom halen lost dit (tijdelijk) op. Een herstart vanuit de Smartwifi app of vanuit de beheersoftware helpt niet.

Ik kan mij vaag herinneren dat dit hier eens eerder aan de orde is geweest, maar kon dat topic niet meer vinden. Iets met een out of memory van log geheugen o.i.d.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10887Posts
  • 653Oplossingen
  • 4060Likes

Dit is inderdaad een langlopende bug van het SmartWifi modem Giga. De log kan blanco zijn of alleen oude gegevens tonen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10887Posts
  • 653Oplossingen
  • 4060Likes

Dit is inderdaad een langlopende bug van het SmartWifi modem Giga. De log kan blanco zijn of alleen oude gegevens tonen.

bburgg
Expert topicstarter
Expert
  • 866Posts
  • 95Oplossingen
  • 199Likes

Ja, dat was het. Bekend wanneer er een update komt? Van de ‘gewone’ Connectbox is dit ook al meer dan een half jaar geleden. 🤔

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10887Posts
  • 653Oplossingen
  • 4060Likes

Die planning is alleen bij Liberty Global bekend, voor zover ik weet.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 467Oplossingen
  • 533Likes

@bburgg &@tobiastheebe dit is inderdaad een bestaand en bekend issue helaas. Sorry hiervoor, er is een fix hiervoor geïmplementeerd in de nieuwe modem firmware 3.2. 

Er wordt dus aan gewerkt! De verwachting is, al alles goed is bevonden, dat dit probleem rond eind juli verholpen is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.