1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
McRW

Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Netwerk historie

Best forum,

Af en toe is mijn internet verbinding traag.

 

Ik kwam de volden geschiedenis tegen.

Daarin veel Let op & critical.

Kan ik daar iets mee.

Ap is van origineel van 1972.

Ik hoor graag een advies.

 

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving

20/04/2022 17:46:15noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/04/2022 22:59:35Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/04/2022 10:11:22criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18/04/2022 19:35:16Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18/04/2022 01:40:35criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
16/04/2022 15:32:58Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
16/04/2022 07:03:10criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/04/2022 09:02:13Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13/04/2022 08:23:3criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
12/04/2022 18:34:37Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
12/04/2022 16:26:47noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
12/04/2022 13:29:2criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
12/04/2022 04:57:0Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
12/04/2022 04:54:25criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/04/2022 22:28:44Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09/04/2022 04:04:3criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/04/2022 12:07:24Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/04/2022 13:43:43criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03/04/2022 18:43:43Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03/04/2022 15:53:21criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:2c:9c:8b;CMTS-MAC=00:01:5c:b5:7c:48;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Monteur inmiddels geweest. Nieuw AP en de verbinding getest.

Internet verbinding is een stuk sneller. Ik ben er blij mee.

Gr. RW.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79256Posts
  • 5359Oplossingen
  • 23745Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Schermafbeelding 2022-04-20 om 19.09.54.jpgSchermafbeelding 2022-04-20 om 19.11.00.jpgSchermafbeelding 2022-04-20 om 19.11.16.jpgSchermafbeelding 2022-04-20 om 19.09.54.jpg

Voor de AP foto 's moet ik wat spullen weghalen. Doe ik morgen.

McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Bert,

Hier de gegevens. 

 

 

Gio2903

Level 17
  • 3541Posts
  • 186Oplossingen
  • 2605Likes

20220420_154850.jpg

Vandaag toevallig nog zo een oud aop uit de jaren 70 vervangen. Die zijn natuurlijk niet bestemd tegen instraling van 4G en digitenne. Een moderator zal voor het aop vervangen een monteur moeten inplannen

McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Bert,

 

Hier alvast het modem AP volgt morgen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79256Posts
  • 5359Oplossingen
  • 23745Likes

@McRW Er zijn een heleboel ruis en storingen te zien.

Zie graag de foto van de 1e plaats / AOP tegemoet.

McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Bert,

 

Hier de AP foto 's.

 

Groet, Rob.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Het AOP is een verouderd exemplaar, onvoldoende afgeschermd tegen instraling van o.a. 4/5G. Dit zal door een monteur kosteloos worden vervangen voor een hedendaags exemplaar.

Een moderator kan een monteur voor je inplannen en komt vandaag of morgen langs dit topic.

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1438Posts
  • 215Oplossingen
  • 777Likes

Mooi voorzetje van @Bert ingekopt @KBX458 Monteur is hier ook ingepland voor @McRW op donderdag 28 april tussen 8-13 uur.
Verzetten omdat het niet past? Log in op Mijn Ziggo. Om hier alvast het juiste extra aansluitmateriaal te krijgen, een splitter en coaxkabel voor het modem zijn aangevraagd en worden snel geleverd.  
Dan plaats je straks het modem buiten deze versterker om. 

McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Mijn dank voor het regelen van de afspraak. Heb hem wel verzet.

 

R.

McRW
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Monteur inmiddels geweest. Nieuw AP en de verbinding getest.

Internet verbinding is een stuk sneller. Ik ben er blij mee.

Gr. RW.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Goed te lezen dat het resultaat van het monteursbezoek  je tevreden stelt. Veel surf plezier.