Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie/log op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status?
Uit ander topic:
Wij ervaren precies hetzelfde. Ik heb een ping gedaan naar google.com vanaf mijn laptop (wifi versterker) en pc (bekabeld naar modem (kabel van ziggo), beide ervaren om de paar regels een request timed out, op hetzelfde moment. Ik heb de wifi van de modem zelf al uitgezet, omdat we op de versterkers zitten (muv pc). Modem herstart en dat helpt dan heel even. Maar na een tijdje is het weer terug. Ik kan hierdoor moeilijk online vergaderingen houden (haperend), ik word constant uit online games gegooid vanwege connectie issue, het nieuwe tv kastje is constant aan het bufferen. Dit lig echt aan het netwerk van de modem. Ik probeerde al een chat te starten met een specialist, maar dit werkt niet op jullie site. Bij storing krijg ik iets te zien wat de datum van september dit jaar heeft.
Welk soort access points ('versterkers' is geen officiële term) gebruik je?