Hallo,
sinds gister kan ik bepaalde series niet meer kijken of vinden. Volgens Netflix heeft dit te maken met ; vpn, proxy of een unblocker. Het probleem is er pas sinds gister
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat heeft weinig met de TV te maken, ik kijk op dit moment ook gewoon Netflix op een Samsung TV. Een TV met een VPN functie of andere blockers moet ik nog tegenkomen.
Een mogelijke optie is dat de topic starter een DS lite verbinding heeft. Dat kan ook bijna niet de oorzaak zijn als dit probleem pas sinds kort plaatsvindt.
Wat nog kan helpen is de internet verbinding van de TV opnieuw door te lopen, en eventueel updaten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Via welk apparaat kijk je Netflix en welke foutcode krijg je?
Graag zoveel mogelijk informatie.
Ik kijk Netflix op mijn Samsung tv deze ap staat daar op
Helaas ken ik de Samsung TV niet, hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.
Hey @Melissa123, welkom op de Community!
Wat ontzettend balen en frustrerend dat je niet meer van Netflix kunt genieten op je Samsung tv! Met deze melding kun je nu geen kant op en ik help je graag om te kijken of we hier samen uit kunnen komen.
Hoe heb je de Samsung tv precies verbonden met het internet?
Dat heeft weinig met de TV te maken, ik kijk op dit moment ook gewoon Netflix op een Samsung TV. Een TV met een VPN functie of andere blockers moet ik nog tegenkomen.
Een mogelijke optie is dat de topic starter een DS lite verbinding heeft. Dat kan ook bijna niet de oorzaak zijn als dit probleem pas sinds kort plaatsvindt.
Wat nog kan helpen is de internet verbinding van de TV opnieuw door te lopen, en eventueel updaten.
@Marije Als mijn tip over de TV updaten en opnieuw verbinden niet helpt zal het mogelijk op IP4 only activeren neer komen zoals hier het geval was.
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Netflix-kijkgeschiedenis-veranderd-steeds/td-p/850939
@Melissa123 heb je de tip van @RoWi. nog gelezen? Heb je het hiermee kunnen oplossen?
bedankt voor jullie reacties. Internet had ik opnieuw opgestart en tv ook van stroom later was t probleem opgelost gelukkig.
Super om te horen @Melissa123. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.