Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Melissa123
Level 2

Netflix werkt niet - VPN, proxy of unblocker

Hallo,

sinds gister kan ik bepaalde series niet meer kijken of vinden. Volgens Netflix heeft dit te maken met ; vpn, proxy of een unblocker. Het probleem is er pas sinds gister 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Dat heeft weinig met de TV te maken, ik kijk op dit moment ook gewoon Netflix op een Samsung TV. Een TV met een VPN functie of andere blockers moet ik nog tegenkomen.

Een mogelijke optie is dat de topic starter een DS lite verbinding heeft. Dat kan ook bijna niet de oorzaak zijn als dit probleem pas sinds kort plaatsvindt.

@Melissa123 

Wat nog kan helpen is de internet verbinding van de TV opnieuw door te lopen, en eventueel updaten.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Via welk apparaat kijk je Netflix en welke foutcode krijg je?

Graag zoveel mogelijk informatie.

0 Kudos
Melissa123
Level 2
Topicstarter

F0220152-010C-484D-BC08-E87D327CE67B.png

0 Kudos
Melissa123
Level 2
Topicstarter

Ik kijk Netflix op mijn Samsung tv deze ap staat daar op

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Helaas ken ik de Samsung TV niet, hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

0 Kudos
Marije
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Melissa123, welkom op de Community!

Wat ontzettend balen en frustrerend dat je niet meer van Netflix kunt genieten op je Samsung tv! Met deze melding kun je nu geen kant op en ik help je graag om te kijken of we hier samen uit kunnen komen. 

Hoe heb je de Samsung tv precies verbonden met het internet?

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Dat heeft weinig met de TV te maken, ik kijk op dit moment ook gewoon Netflix op een Samsung TV. Een TV met een VPN functie of andere blockers moet ik nog tegenkomen.

Een mogelijke optie is dat de topic starter een DS lite verbinding heeft. Dat kan ook bijna niet de oorzaak zijn als dit probleem pas sinds kort plaatsvindt.

@Melissa123 

Wat nog kan helpen is de internet verbinding van de TV opnieuw door te lopen, en eventueel updaten.

0 Kudos
Ga naar reactie
RoWi.
Level 20

@Marije  Als mijn tip over de TV updaten en opnieuw verbinden niet helpt zal het mogelijk op IP4 only activeren neer komen zoals hier het geval was.

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Netflix-kijkgeschiedenis-veranderd-steeds/td-p/850939

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Melissa123 heb je de tip van @RoWi. nog gelezen? Heb je het hiermee kunnen oplossen? 

0 Kudos
Melissa123
Level 2
Topicstarter

bedankt voor jullie reacties. Internet had ik opnieuw opgestart en tv ook van stroom later was t probleem opgelost gelukkig.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Super om te horen @Melissa123. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 

0 Kudos