1
Vraag
2
Reacties
Melissa123

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Netflix werkt niet - VPN, proxy of unblocker

Hallo,

sinds gister kan ik bepaalde series niet meer kijken of vinden. Volgens Netflix heeft dit te maken met ; vpn, proxy of een unblocker. Het probleem is er pas sinds gister 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

Dat heeft weinig met de TV te maken, ik kijk op dit moment ook gewoon Netflix op een Samsung TV. Een TV met een VPN functie of andere blockers moet ik nog tegenkomen.

 

Een mogelijke optie is dat de topic starter een DS lite verbinding heeft. Dat kan ook bijna niet de oorzaak zijn als dit probleem pas sinds kort plaatsvindt.

 @Melissa123 

Wat nog kan helpen is de internet verbinding van de TV opnieuw door te lopen, en eventueel updaten.

 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77231Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Via welk apparaat kijk je Netflix en welke foutcode krijg je?

Graag zoveel mogelijk informatie.

Melissa123
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

F0220152-010C-484D-BC08-E87D327CE67B.png

Melissa123
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kijk Netflix op mijn Samsung tv deze ap staat daar op

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77231Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Helaas ken ik de Samsung TV niet, hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 644Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Melissa123, welkom op de Community!

 

Wat ontzettend balen en frustrerend dat je niet meer van Netflix kunt genieten op je Samsung tv! Met deze melding kun je nu geen kant op en ik help je graag om te kijken of we hier samen uit kunnen komen. 

 

Hoe heb je de Samsung tv precies verbonden met het internet?

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

Dat heeft weinig met de TV te maken, ik kijk op dit moment ook gewoon Netflix op een Samsung TV. Een TV met een VPN functie of andere blockers moet ik nog tegenkomen.

 

Een mogelijke optie is dat de topic starter een DS lite verbinding heeft. Dat kan ook bijna niet de oorzaak zijn als dit probleem pas sinds kort plaatsvindt.

 @Melissa123 

Wat nog kan helpen is de internet verbinding van de TV opnieuw door te lopen, en eventueel updaten.

 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@Marije  Als mijn tip over de TV updaten en opnieuw verbinden niet helpt zal het mogelijk op IP4 only activeren neer komen zoals hier het geval was.

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Netflix-kijkgeschiedenis-veranderd-steeds/td-p/850939

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

@Melissa123 heb je de tip van @RoWi. nog gelezen? Heb je het hiermee kunnen oplossen? 

Melissa123
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bedankt voor jullie reacties. Internet had ik opnieuw opgestart en tv ook van stroom later was t probleem opgelost gelukkig.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Super om te horen @Melissa123. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic