1
Vraag
2
Reacties
robinjo132

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Netflix via WiFi

Sinds begin van deze week (week 50) speelt er een heel raar probleem bij mijn Netflix gebruik. Via WiFi kan ik geen gebruik meer maken van Netflix, behalve via de SMART TV. Volgens Netflix gebruiken we een Proxy, VPN verbinding of IPV6 adres verbinding, dit is allemaal uitgesloten door Ziggo. Met het team van Ziggo hebben we van alles geprobeerd om het op te lossen, maar helaas mocht dit niet baten. 

 

Heeft iemand enig Idee hoe ik weer normaal Netflix kan kijken op mijn apparaten (behalve de SMART TV)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robinjo132
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is zojuist opgelost door Ziggo! Melding was in ieder geval nog niet voorgekomen. Ze hadden nog niet alles op een IPV4 adres gezet, wat nu wel het geval is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23566Posts
  • 1049Oplossingen
  • 7484Likes

Je TV staat op Wifi maar zit er niet toevalig een UTP kabel in je naar een switch , anders werkt de wifi niet, de kabel moet er uit.

 

Anders trek eens een kabel naar je modem toe en probeer eens dan op UTP kijken of je Netflix wel werkt.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes

@Dave! 

het gaat zo te zien om een smart tv

@robinjo132 

gebruik je een eigen router of alleen de connectbox?

robinjo132
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is zojuist opgelost door Ziggo! Melding was in ieder geval nog niet voorgekomen. Ze hadden nog niet alles op een IPV4 adres gezet, wat nu wel het geval is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic