Sinds begin van deze week (week 50) speelt er een heel raar probleem bij mijn Netflix gebruik. Via WiFi kan ik geen gebruik meer maken van Netflix, behalve via de SMART TV. Volgens Netflix gebruiken we een Proxy, VPN verbinding of IPV6 adres verbinding, dit is allemaal uitgesloten door Ziggo. Met het team van Ziggo hebben we van alles geprobeerd om het op te lossen, maar helaas mocht dit niet baten.
Heeft iemand enig Idee hoe ik weer normaal Netflix kan kijken op mijn apparaten (behalve de SMART TV)?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is zojuist opgelost door Ziggo! Melding was in ieder geval nog niet voorgekomen. Ze hadden nog niet alles op een IPV4 adres gezet, wat nu wel het geval is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je TV staat op Wifi maar zit er niet toevalig een UTP kabel in je naar een switch , anders werkt de wifi niet, de kabel moet er uit.
Anders trek eens een kabel naar je modem toe en probeer eens dan op UTP kijken of je Netflix wel werkt.
het gaat zo te zien om een smart tv
gebruik je een eigen router of alleen de connectbox?
Het is zojuist opgelost door Ziggo! Melding was in ieder geval nog niet voorgekomen. Ze hadden nog niet alles op een IPV4 adres gezet, wat nu wel het geval is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.