Beste Ziggo Community,
Ik kan sinds een paar weken bepaalde series/films van Netflix niet meer zien via de WiFi op mijn telefoon en tv. Op mijn eigen 5G netwerk zie ik de content wel. Nadat ik met Netflix heb gebeld gaven ze aan dat zij de melding hebben dat ik gebruik maak van een VPN verbinding en dat is de reden daarom we geen land specifieke content zien. Maar wij hebben geen VPN.
Op advies van Netflix heb ik ook gebeld met de Ziggo klantenservice en zij gaven aan dat aan hun kant alles goed staat en dat mijn ip adres overeenkomt met onze woonplaats. Ook hebben ze de router/modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Maar niks heeft geholpen.
Wie in deze community kan mij helpen met dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mij is het probleem nu opgelost. Ik heb mijn Google netwerk teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ben in Griekenland geweest en heb daar via wifi Netflix gestreamd. Daarna zijn mijn problemen ontstaan. Zou dit de oorzaak zijn?
Dat is inderdaad mogelijk, het is i.i.g. een vergelijkbare situatie als die van JuulMat. Was je nog verder gekomen na mijn vorige reactie?
Hi @JuulMat! Hoe gaat het nu? Heb je het alweer kunnen fiksen met Netflix? Ik hoop het! Breng je ons op de hoogte? 🙂
Ik durfde het eigenlijk niet goed aan. Ben een beetje bang dat ik geen internet meer heb zo.
Je kunt ten eerste kijken naar mijn eerste reactie in dit topic (zodat duidelijk wordt hoe je nu online bent) en ten tweede testen direct op het modem zonder Google Wifi.
Bij mij is het probleem nu opgelost. Ik heb mijn Google netwerk teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.