Vraag
Reacties
Oplossing
JuulMat
Level 1

Netflix geeft onterecht aan dat ik gebruik maak van een VPN verbinding?

Beste Ziggo Community, 

Ik kan sinds een paar weken bepaalde series/films van Netflix niet meer zien via de WiFi op mijn telefoon en tv. Op mijn eigen 5G netwerk zie ik de content wel. Nadat ik met Netflix heb gebeld gaven ze aan dat zij de melding hebben dat ik gebruik maak van een VPN verbinding en dat is de reden daarom we geen land specifieke content zien. Maar wij hebben geen VPN. 

Op advies van Netflix heb ik ook gebeld met de Ziggo klantenservice en zij gaven aan dat aan hun kant alles goed staat en dat mijn ip adres overeenkomt met onze woonplaats. Ook hebben ze de router/modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Maar niks heeft geholpen. 

Wie in deze community kan mij helpen met dit probleem?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
Uitgelicht
Rob St
Level 2

Bij mij is het probleem nu opgelost. Ik heb mijn Google netwerk teruggezet naar fabrieksinstellingen. 

2 Kudos
25 Reacties 25
Rob St
Level 2

Ben in Griekenland geweest en heb daar via wifi Netflix gestreamd. Daarna zijn mijn problemen ontstaan. Zou dit de oorzaak zijn?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Dat is inderdaad mogelijk, het is i.i.g. een vergelijkbare situatie als die van JuulMat. Was je nog verder gekomen na mijn vorige reactie?

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @JuulMat! Hoe gaat het nu? Heb je het alweer kunnen fiksen met Netflix? Ik hoop het! Breng je ons op de hoogte? 🙂 

0 Kudos
Rob St
Level 2

Ik durfde het eigenlijk niet goed aan. Ben een beetje bang dat ik geen internet meer heb zo. 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt ten eerste kijken naar mijn eerste reactie in dit topic (zodat duidelijk wordt hoe je nu online bent) en ten tweede testen direct op het modem zonder Google Wifi.

0 Kudos
Rob St
Level 2

Bij mij is het probleem nu opgelost. Ik heb mijn Google netwerk teruggezet naar fabrieksinstellingen.