@Steefb Schreef: Ook bij KPN komt dit voor, Netflix klantenservice is geen haar beter dan andere klantenservices. Er wordt naar providers gewezen terwijl het probleem van hen afkomstig is.
De laatste melding bij KPN is volgens mij alweer van maanden terug, eenieder geval in de voorbeelden die je zelf aangeeft in je vorige bericht. En ik ben het met je eens dat Netflix alleen degene is die de mensen weer van de blocklist kan/moet halen, maar Ziggo zou ze daar misschien wel mee kunnen helpen door een IP lijst beschikbaar te stellen van hun klanten, want daarvan komen er nu blijkbaar onterecht sommige van op de blocklist bij Netflix. Want ik heb het idee dat KPN dat ook heeft gedaan als ik onderstaande posting lees en nu geen meldingen meer zie bij KPN 😉
Ik ben wel benieuwd wat https://www.iplocation.net/ aangeeft bij de mensen die last hebben van dit probleem. Want als ik daar bijvoorbeeld zelf kijk, zie ik dat mij IP de locatie Zwolle aangeeft, terwijl mijn woonplaats bij Netflix Heerhugowaard is. En als Netflix deze twee locaties met elkaar vergelijkt, dan snap ik wel dat ze zeggen deze locatie klopt niet met hoe de gebruiker bij ons bekend staat (en wie ze fout is het dan, want Netflix kan er weer weinig aan doen welke locatie er aan mijn IP is gehangen)....
Gegevens volgens iplocation:
fast.com geeft trouwens wel gewoon Heerhugowaard als locatie aan 🤔