goedemiddag ik dacht eindelijk snel internet nieuwe klant van ziggo blijk dus dat de modem rood. monteur is ingepland maar nou zou ik willen weten wat de monteur precies gaat doen? gaat die linkere aansluiting borren of hoe zit dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb een update! en tis gelukkig goed afgelopen(niks hoefde vervangen te worden) de AOP zat in meterkast en mij kamer was daar nog niet aangesloten dus heb lekker de modem in me kamer(monteur was op tijd en heel erg vriendelijk en had antwoorden op me vragen) dus heb eindelijk internet! nog bedankt dat jullie me hebben geholpen en me advies hebben gegeven
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.