Vraag
Reacties
Oplossing
Malberda
Level 1

Nest Hello deurbel

Stroom van mijn Ziggo modem gehaald, om mijn nieuwe snelheid te activeren, echter nu gaat mijn Nest Hello deurbel steeds offline en komt deze ook niet meer online. Is er ook iets in de instellingen verandert Ziggo? Waardoor mijn Nest Hello geen verbinding kan maken?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Normaal gesproken veranderd er niets als de snelheid verhoogd wordt in het modem.

Misschien zitten buren op hetzelfde Wifi kanaal?
Met Wifi Analyzer kun je kijken of dit een mogelijke storing zou kunnen zijn veroorzaken.
Zo ja, zet dan een ander vrijer Wifi kanaal vast in je modem.
hanh
Oud Community-lid
Beetje een dooddoener. Kan dat ding niet bekabeld worden aangesloten?
Zo ja: doen, al was het maar voor een test..
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Malberda, welkom hier!

We willen natuurlijk geen Samson en Gert taferelen hier creëren, dus we zijn benieuwd of je deurbel het alweer doet. Laat je nog wat van je horen?
0 Kudos
Malberda
Level 1
Topicstarter
Na het compleet resetten van de deurbel vond de bel het juiste Wifi netwerk pas weer.
Nu al een paar dagen geen "offline" bericht meer gekregen, en deurbel doet weer wat ie moet doen.

Iedereen bedankt voor het meedenken!!!!
Patsi32
Level 6
Malberda

Fijn om te horen dat het nu weer allemaal werkt. Dank je voor de terugkoppeling hier.

?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Mooi werk, Malberda. Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is 🙂
0 Kudos