Ik ben ten einde raad. Ik heb Nefit gebeld, alle instructies opgevolgd maar geen connectie. Ik heb wel met mijn iPhone een hotspot gemaakt en toen werkte the Easy wel. Wie kan mij helpen met wat screenshots om de instellingen juist te krijgen. Btw ik heb een gastnetwerk ook geprobeerd.
Hoop snel een reactie te mogen ontvangen.
Groet,
Joost
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is opgelost. Ik heb uiteindelijk kanaal 6 moeten vastzetten handmatig en toen herkende de Nefit easy het netwerk. Verder heb ik een mesh wifi moeten neer zetten omdat de verbinding steeds weg viel. Het is nu stabiel.
groet,
Joost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @nefiteasynew , welkom hier!
Gelukkig ben je hier helemaal aan het juiste adres om dit zo snel mogelijk op te lossen! Ik help je graag om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Op dit moment is mij nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Kun je iets meer omschrijving geven?
Het is opgelost. Ik heb uiteindelijk kanaal 6 moeten vastzetten handmatig en toen herkende de Nefit easy het netwerk. Verder heb ik een mesh wifi moeten neer zetten omdat de verbinding steeds weg viel. Het is nu stabiel.
groet,
Joost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.