Nijnenmeisje

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Naamwijziging Safe Online

Ik maak gebruik van safe online. Ik heb het contract overgenomen van mijn ex-partner, alles staat netjes onder mijn naam, behalve safe online, daar blijft de naam van mijn ex staan. Graag heb ik dat ook gewijzigd naar mijn eigen naam. Ik heb al contact gehad via de chat met ziggo, daar werd gezegd dat ik safe online moest verwijderen en opnieuw  installeren, dit heb ik gedaan, maar dan komt even hard weer de naam van mijn ex tevoorschijn. Hoe kan dit veranderd worden, ik heb gelezen dat ik dit niet zelf kan veranderen, maar iets aangepast moet worden door ziggo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemorgen @Nijnenmeisje, eindelijk goed nieuws!! Op de achtergrond is alles gelukt, het enige wat je nu mag gaan doen is het volgende: Kijken of de app de nieuwste software heeft, mocht je dat niet zien? Dan mag je de app gaan verwijderen en weer opnieuw installeren. Hiermee moet het opgelost zijn, laat je ons het weten als het gelukt is?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Nijnenmeisje 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u mogelijk verder te helpen.

:community_meldingen: Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Nijnenmeisje en een warm welkom op de Community,

 

Top dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je hulpvraag! Ik begrijp uit je bericht dat je graag de naam wilt wijzigen in Mijn Ziggo / Safe online. Uiteraard willen wij jou hier graag verder mee helpen. Kun je aangeven of het om het adres gaat wat in je Community profiel staat? En kun je ter verificatie doorgeven wat de huidige naam is en wat het moet worden? Ik heb dan ook de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer nodig wat bij ons bekend is. Dit mag je doorgeven d.m.v. een privébericht. Je stuurt een privébericht op de volgende manier:

1. Klik bovenaan de pagina op "Berichten"
2. Navigeer vervolgens naar het "Oranje-witte kladblok"
3. Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in zodat het bericht bij mij uitkomt.
4. Stel het bericht verder op met de gevraagde velden + benodigde info en klik dan op  "Bericht verzenden"

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Nijnenmeisje Hartelijk dank voor het doorgeven van de gegevens per privebericht. Ik heb dit even bekeken maar zo te zien klopt de tenaamstelling nu in Mijn Ziggo, en staat alles op jouw naam. Ik begrijp dat de naam nu alleen in Mijn Ziggo nog niet goed is weergegeven. Wil je anders eens Safe online volledig verwijderen door middel van deze stappen. Installeer vervolgens Safe Online opnieuw op al je apparaten door middel van deze stappen. Let op:  log dus wel in met het juiste Mijn Ziggo account. Volgens mijn informatie is jouw Mijn Ziggo account: leo*********ten@****.nl

Nijnenmeisje
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas heeft dit niet geholpen, ik heb gisteren ook al op deze manier safe online verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, net weer gedaan, maar naam van mijn ex-man blijft er staan en ik ben echt ingelogd met mijn account.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Nijnenmeisje  Wat vreemd zeg! Kun je laten zien waar je de naam op dit moment nog ziet staan? Je mag anders wel 1 of meer screenshots toesturen per privébericht. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Nijnenmeisje Hartelijk dank voor het delen van de screenshots! Het gaat hier dus mis met de tenaamstelling in de Safe Online omgeving zelf. Ik heb ook even met mijn eigen Safe Online account getest en ik zie dat ik hier de naam onder "Profile" ook niet kan aanpassen. Of en hoe dit te wijzigen is weet ik eigenlijk niet, en ik heb jouw vraag om deze reden even neergelegd bij mijn collega's van IT. Je hoort het van ons zodra hierop een terugkoppeling is. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Nijnenmeisje

Hier even een update van onze kant. Helaas is er nog geen oplossing, sorry dat ik nog geen beter nieuws heb. We houden je op de hoogte. 

Nijnenmeisje
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt in ieder geval voor de update en ik wacht gewoon rustig af 😉

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Nijnenmeisje wederom een update, we houden je onder de knop.

De afdelingen in kwestie zijn hiermee nog bezig en de oplossing is er (nog) niet, dus wordt vervolgt. 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemorgen @Nijnenmeisje, eindelijk goed nieuws!! Op de achtergrond is alles gelukt, het enige wat je nu mag gaan doen is het volgende: Kijken of de app de nieuwste software heeft, mocht je dat niet zien? Dan mag je de app gaan verwijderen en weer opnieuw installeren. Hiermee moet het opgelost zijn, laat je ons het weten als het gelukt is?

Nijnenmeisje
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Danitsja,

Super, het is gelukt. Bedankt voor al jullie moeite.

Uitgelicht topic