1
Vraag
2
Reacties
YvonneV1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Naam wijzigen Ziggo safe online

Zoals in eerdere posts aangegeven kan ik zelf niet mijn naam wijzigen in Ziggo Safe Online. 

Ik zou graag weer mijn meisjesnaam willen zien. Mijn naam heb ik vorig jaar al gewijzigd bij Ziggo. Helaas pakt Safe Online dit niet over.
Ik heb al afgemeld en aangemeld, dit helpt dus niet.
Zoals eerder gezien moet de IT van Ziggo dit veranderen.

Ik hoop graag dat jullie mij kunnen helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @YvonneV1,

We hebben het voor je aangepast. Mocht je het zelf in Safe Online nog niet terug zien, dan wil ik je vragen het te de-installeren en daarna opnieuw te installeren. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @YvonneV1 , fijn dat je onze Community hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt.
 

Helaas heb ik zelf geen optie om het aan te passen. Zou je voor de zekerheid tussen haakjes in je profiel achter je huisnummer de naam willen noteren die je wilt gebruiken? Dan weet ik zeker dat ik de juiste naam gebruik en zet ik dit door naar de afdeling die dit wel kan aanpassen voor je. Vaak duurt deze aanpassing zo`n 3 werkdagen. 

YvonneV1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de reactie. 

Ik heb mijn meisjesnaam ingevuld. 

Super bedankt voor het doorgeven. Im houd het in de gaten!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@YvonneV1 Helaas duurt het nog wat langer. We zijn nog in afwachting van het openstaande ticket. Zodra ik een update heb, deel ik het uiteraard via deze weg.  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @YvonneV1,

We hebben het voor je aangepast. Mocht je het zelf in Safe Online nog niet terug zien, dan wil ik je vragen het te de-installeren en daarna opnieuw te installeren. Laat je weten of het gelukt is?

YvonneV1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na het de-installeren en opnieuw installeren staat het nu juist!

Bedankt voor de hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic