Als ik een mail stuur is de afzender Ziggo i.p.v. mijn naam . Hoe kan ik dit corrigeren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bert,
Je bent echt super! Mijn gegevens stonden bij account. Heb alleen op de knop opslaan gedrukt en klaar!
Thanks
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is te wijzigen in een mailprogramma waar je mail mee verzend of in de webmail, als je daar de mail vanuit verzend.
Welk programma gebruik je ? of alleen de webmail?
Hoi Bert,
Ik gebruik Ziggo webmail ook op mn telefoon . Ik heb bij instellingen niets kunnen vinden
In de webmail, klik op het screenshot voor een vergroting.
Bert,
Je bent echt super! Mijn gegevens stonden bij account. Heb alleen op de knop opslaan gedrukt en klaar!
Thanks
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.