Mij is het opgevallen dat de laatste paar weken internet wel errug vaak wegvalt, soms wel een paar keer per dag, hebben meerdere mensen hier ook last van?
Dat is mij opgevallen sinds ik een pc heb met Windows 11, met Windows 10 had ik daar nauwelijks last van.
Na het wegvallen en weer internet hebben wordt internetten heeeeeeeeel errug traag met gebruik van VPN, max 30 mb/s met een abonnement van 350 mb/s.
Weet hier iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja ik ben vandaag naar de Appie geweest na 14.00 u en de tijd van aflevering bij de afleverpunt is 11.16 u en het lijkt mij sterk dat iemand anders hem heeft opgehaald: er wordt hier naar de naam EN huisnummer gevraagd.
Het enige wat ik op dit moment kan verzinnen is om het morgen nog even een keer te proberen bij de Appie, @Samuel01. Als ze dan nog hetzelfde melden, dan is het wachten tot de PostNL order afgemeld wordt of tot het pakket teruggestuurd wordt.
Ik kan ook pas nieuwe materialen sturen zodra dat is opgelost. Als ik ze nu opnieuw bestel, annuleert het systeem die order omdat hetzelfde nog "onderweg" is.
Top, als je de barcode nodig hebt, geef het aan.
Ik zie dat PostNL het pakket op 3 augustus heeft retour gestuurd. Zodra het pakket bij ons retour is gekomen kunnen we hem retour melden en de aanvraag opnieuw verwerken. Gemiddeld duurt dit 7-10 dagen na retour zending.
Het leuke was dat ik toen voor de 2e keer langskwam de barcode aangaf dat het pakje "nog onderweg was"....
Ik wacht wel op een nieuw pakketje.
Ik heb gisteren een pakketje gehaal op het postkantoor en je raadt het nooit: de dame achter de balie kwam met 2 pakketten: één waarvoor ik kwam en het pakketje van Ziggo (!!??)
De oranje sticker waarop staat dat hij op 27 juli zal worden geretourneerd is op het pakketje geplakt (!!??).
Ik heb het pakketje aangenomen, dus wat mij betreft hoeven jullie geen nwe pakket op te sturen.
Wauw dat meen je niet @Samuel01
Wat een toeval zeg!
Maar super fijn dat het pakket alsnog terecht is en jij de nodige materialen nu toch in huis hebt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.