Hallo Paul,
Bedankt voor jouw inzet.
Maar ik heb een paar nieuwtjes voor jou.
Er functioneert hier niets via Wi-Fi behoudens mobiele apparatuur.
Router of geen router, bridge mode of geen bridge mode en geloof mij nu eens het probleem blijft het zelfde.
Bij het call center worden ze al gek van mij de ene dag zet maar weer in bridge, na bezoek monteur weer uit bridge om maar weer te proberen maar zonder resultaat.
Tussen connect box en of TP link is bekabeld met nieuwe cat6 kabels 3 meter
Situatie aan deze zijde:
Alle binnen kabels nieuw cat6 met aangegoten stekkers (dus geen selfmade).
Nieuwe HDMI kabel.
Het verhaal dreigt een beetje uit zijn profiel te lopen.
5 monteurs veder die er ook geen weg mee weten.. (monteur, netwerkmonteur, escalatiemonteur, senior monteur)
Ik wil ook van de discussie af van bridge of geen bridge het probleem blijft.
En adressen staan hier gewoon standaard ingesteld.
Mijn TP link router wordt gebruik om mobiele devices te protecten op mac adres en om een wat sterkere Wi-Fi in de woning te creëren (appartement)
Paul ik spreek de wens uit dat ik hopelijk duidelijk genoeg ben ik zou het anders niet weten.
Connext box wanneer niet in bridge 192,168.178.1
In bridge mode 192.168.100.1
TP Link C 200 192.168.0.1 volgens mij niets vreemds.