Beste Iedereen,
Ik ga deze discussie staken en de aanleiding hiervan probeer ik te beschrijven.
Vanaf 31 december 2021 al 4 monteurs over de vloer gehad.
Een ieder monteur ziet het probleem doordat ik het probleem heb kunnen visualiseren, maar niemand kan er wat aandoen.
En eerlijk gezegd ik heb mijn vertrouwen verloren aan monteurs die mij bezocht hebbe.
Monteur Eén komt zwaait na een half uur met zijn handen in de lucht en zegt ik weet het niet meer.
Pakt uit zijn auto 1 maal een (nieuwe) andere next box want echt een nieuwe krijgt men niet.
Moest de box zelf aansluiten maar voor mij geen probleem.
Problemen niet opgelost.
Na vele malen bellen en contactformulieren invullen, ben ik terug gebeld door Ziggo, de specialist zou komen.
Monteur 2 na binnenkomst vraag ik hem wat hij komt doen, antwoord en ik citeer : "ik ben de netwerkmonteur en kom het netwerk onderzoeken".
Ook weer zonder resultaat.
Weer Ziggo bellen mijn ervaring is dat men dit beter niet kan doen, geeft allen maar ergernis aan mijn zijde,
heeft u de box al eens van stroom af gehaald, heeft u weleens het modem gereset, zijn uw kabeltjes we;l goed, blijf daar maar eens rustig onder maar uiteindelijk komt men tot de conclusie wij en dat is Ziggo gaan nu een escalatie monteur aansturen.
Wat schets mijn verbazing de escalatiemonteur is de zelfde als de netwerkmonteur.
Deze man heeft veel opdrachten vanuit Ziggo mee gekregen en maakt overal foto's van en vermeld het eden en ander in zijn laptop, plaats weer een ander next box en modem.
Zonder resultaat.
Wee een contactformulier ingevuld.
Woensdag 19 januari jongsleden plusminus 10:15 wordt ik gebeld door Jeroen van Ziggo.
Het werd een gesprek met een soort van empathie en beslten wordt om nog die zelfde dag een top monteur aan te sturen.
11:45 monteur 4 op de stoep.
En n u gaat het helemaal mis, deze man wist van niets, ik moest hem ook geen bijzondere vragen stellen want daar was hij niet van en nu komt het hij was geen Ziggo monteur maar van een externe partij.
Het gesprek werd ook door niet als bepaald aangenaam ervaren.
Ik heb hem het probleem kunnen laten zien, ja zegt hij en nu ja dat vraag ik nu aan u als expert.
Weer een antwoord waar ik niet op zat te wachten hier ben ik niet van.
Probeer hier maar eens rustig onder te blijven.
Modem 3 en next box 3 uit de auto.
Probleem nog steeds het zelfde, inmiddels heb ik wel geconstateerd wanneer het probleem zich voor doet en wanneer niet.
Maar aan wie moet ik mijn verhaal op niveau kwijt en een callcenter medewerker nou vergeet dat maar.
Ik ga mij toch beramen op andere stappen, want hier wordt een wanprestatie gepleegd.
Bedankt een ieder voor het meedenken.