Cyntia van Geel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na verbouwing maakt router geen verbinding met internet

Hallo, tijdens onze verbouwing is onze aop door een service monteur vervangen en doorgeleid naar de meterkast. Meerdere malen per dag gaat de coax kabel uit de aop en er weer in. Helaas blijft het onderste statuslampje groen en de twee pijltjes groen knipperen. Ik heb de box niet in de bridge stand gezet oid. 

ik heb een connectbox. 

Het lijkt wel of de ziggo server de toegang van het modem weigert. 

Resetten, opnieuw aansluiten en aan/uit bieden geen soelaas!

 

monteur bellen?

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie/log op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status?

Cyntia van Geel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doe ik morgen. Ik lig al🙉

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Cyntia van Geel Super naar dat je niet op je verbinding kunt vertrouwen. Hoe hangt de vlag er nu bij? Mocht er nog actie nodig zijn dan zien we de door @tobiastheebe gevraagde zaken graag tegemoet. Check daarnaast in je profiel of je postcode en huisnummer up to date zijn. Op deze gegevens vind ik nu namelijk geen particulier abonnement.

Uitgelicht topic