Ziggo online email houdt instellingen niet vast.
Ik wil wanneer ik online ziggo mail open
Direct alle mappen zien.
Iedere keer moet ik het veranderen bij Weergave.
Pas dan zie ik de. Tree structuur.
Log ik uit
En weer in, begint alles weer van voren af aan.
Heb een vrij nieuwe Samsung Z fold 5
Uitklapbare telefoon.
Henk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op een smartphone/tablet kun je m.i. beter een mailapplicatie zoals Samsung Mail gebruiken i.p.v. webmail. Als je toch webmail wilt blijven gebruiken, dan kan het helpen om de cookies voor mail.ziggo.nl te wissen.
Hoe doe ik dit.
Heb gezocht, kan niks vinden.
Henk
Om cookies te verwijderen, tik op de knop voor de site-instellingen voor de URL in de adresbalk, kies 'Cookies en sitegegevens' en tik op de prullenbak.
Gedaan
Werkt niet.
Henk
Jammer. Ik zou overstappen op Samsung Mail, deze laat met een swipe naar rechts vanaf de linkerkant van het scherm direct de mappenstructuur zien en onthoudt ook welke mappen uitgeklapt zijn.
Hey @HaaJee, welkom op de Community!
Wel zo handig als alle mappen meteen zichtbaar zijn. Per mailprogramma verschilt het of het gelijk uitgeklapt is of niet. Ook hangt het er vanaf of je de mailprogramma's opent via een mobiele toestel of een pc/laptop. Zo heeft een mobiel vaak beperkte schermruimte waardoor het automatisch ingeklapt staat. Ik ben bang dat hier geen instelling voor is binnen Ziggo Mail. Je kan eventueel kijken of het standaard is ingesteld bij een ander mail-programma, zoals bijvoorbeeld Samsung Mail- @tobiastheebe
Hallo
Ik WIL GÈÈN ander email programma, die ik heb werkt prima.
De ziggo online mail, dààr gaat het om.
Die is na die Samsung update
Niet meer vooraf in te slellen.
Wat voorheen wel kon.
Als ik afsluit ......
Behoort het de instellingen vast te houden
Henk.
Hi @HaaJee,
Ik snap je punt hoor, echter is de Ziggo online mail geen programma/app maar de webmail via de browser. Ik begrijp dus ook dat het verwijderen van de cookies van de browser helaas niks hebben geholpen. Zou je nog eens kunnen proberen om een andere browser te testen?
Aangezien je al de Outlook app gebruikt is het logisch om daarin een nieuw account (IMAP + SMTP) aan te maken voor je mailadres van Ziggo.
Kern woord is hier dan de Samsung update, het is dan blijkbaar iets wat veroorzaakt wordt door de One ui van Samsung. En mogelijk deels de Chromebrowser.
Goedemorgen @HaaJee ,
Jammer dat de webmail de instellingen niet meer onthoudt na de laatste update. Ik neem aan dat de Chrome-browserapp volledig up-to-date is? Je kunt dit controleren in de Play Store, onder 'Apps en apparaat beheren'.
Soms opent Chrome de webmail automatisch in de desktopversie in plaats van de mobiele versie. Je controleert dit via het menu met de drie puntjes in Chrome, waar je kunt zien of 'Desktopsite' is aangevinkt. Kun je nagaan of deze optie aan of uit staat, en vervolgens testen of de instellingen bewaard blijven wanneer je dit wisselt?
Maakt het verschil als je een andere browser gebruikt, zoals de standaard 'Internet'-browser van Samsung? Op je screenshots zie ik dat je het toestel hebt uitgeklapt. Treedt het probleem ook op wanneer je het toestel niet uitklapt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.