1
Vraag
2
Reacties
rgruiters

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Na nieuw modem (Connect Box) werkt mijn wifiprinter niet meer.

Na het plaatsen van een nieuwe connectbox door een ziggomonteur werkt mijn wifiprinter niet meer.
Ik heb hier geen USB kabel meer van. Eventuele software moet ik downloaden.
De modem heeft alle telefoons en laptops tegelijk gevonden behalve de printer. Kan iemand mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
He handigste is vaak opnieuw installeren. Op de Epson site zal vast wel staan hoe je dat moet doen. Bij een nieuw modern zullen je adressen veranderd zijn.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
He handigste is vaak opnieuw installeren. Op de Epson site zal vast wel staan hoe je dat moet doen. Bij een nieuw modern zullen je adressen veranderd zijn.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2181Likes
rgruiters Leuk dat je de Community hebt gevonden! Wat Steefb aangeeft is vaak wel de oplossing. De printer moet nog even kennismaken met het nieuwe modem. Heb je de vorige keer de printer gekoppeld met de WPS-functie? Dit zal dan nogmaals moeten worden uitgevoerd.
KorR

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
print de status van je Epson eens uit, en kijk of en wat voor ip adres hij heeft gekregen.

Als je niks aan je ziggo modem hebt verandert moet het ip adres in de range 192.168.178.x liggen.
rgruiters
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de reacties.
Het probleem was dat de modem geen IP-adres vond. Ik heb bij de modem ingelogd en een nieuw apparaat toegevoegd.
Bij de printer heb ik op het WiFi signaal gedrukt. De modem pikte dit signaal op en toen waren ze met elkaar verbonden.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2181Likes
Dus de printer draait weer op volle toeren! Leuk dat je het nog even aan ons laat weten. Voor nu wens ik je een fijn weekend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic