Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Finou
Level 1

Na installatie wifi-versterker OneDrive synchronisatie uitgeschakeld vanwege datalimiet

Krjg de boodschap telkens bij opstarten Asus NoteBook. Ik kan OneDrive dan wel weer handmatig aanzetten, maar liever heb ik het opgelost. Kan iemand mij daarbij helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Finou
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank voor je reactie, Steefb, ik was daar al eerder verzeild geraakt, maar ik kan op die pagina alleen maar een datalimiet invoeren. Zou ik het systeem bij de neus kunnen nemen door een heeeeele hoge datalimiet in te voeren? Ik wilde je een prtscrn sturen en bezocht de pagina weer en blijk de limiet op 'onbeperkt' te kunnen zetten. Wel maandelijks aanpassen. Maar dat is beter dan dagelijks 🙂 Dus, nogmaals bedankt.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Steefb
Level 20

Internetverbindingen met een datalimiet: veelgestelde vragen (microsoft.com)

Hoe kan ik een datalimiet inschakelen (of uitschakelen) voor mijn huidige netwerkverbinding?

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en selecteer instellingen >PC-instellingen wijzigen.
(Als u een muis gebruikt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, verplaatst u de muisaanwijzer omlaag en klikt u op instellingenen vervolgens op PC-instellingen wijzigen.)

Kies Netwerk en selecteer Verbindingen.

Selecteer de verbinding die u wilt wijzigen. Schakel vervolgens, onder Datagebruik, de optie Als verbinding met een datalimiet instellen in of uit.

0 Kudos
Finou
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank voor je reactie, Steefb, ik was daar al eerder verzeild geraakt, maar ik kan op die pagina alleen maar een datalimiet invoeren. Zou ik het systeem bij de neus kunnen nemen door een heeeeele hoge datalimiet in te voeren? Ik wilde je een prtscrn sturen en bezocht de pagina weer en blijk de limiet op 'onbeperkt' te kunnen zetten. Wel maandelijks aanpassen. Maar dat is beter dan dagelijks 🙂 Dus, nogmaals bedankt.

0 Kudos