Marco270Marco

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na de laatste firmware upgrade kan ik de DHCP setting niet meer instellen

Na de laatste firmware upgrade kan ik de DHCP settings niet meer instellen. Na het openen van de pagina loopt de boel vast. Ik lees links en rechts dat dit komt door versie 6.13 van de connectbox. Helpdesk kan niets doen, hebben al een nieuwe connectbox gestuurd, maar dat helpt niet. Wie kan mijn firmware weer downgraden naar 6.05 zodat het weer werkt?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51291Posts
  • 3225Oplossingen
  • 11701Likes
OK, in dat andere topic is Mark Ziggo actief en met het probleem bezig en zal daar dan ook reageren.
Meerdere topics met hetzelfde probleem maakt het vaak onoverzichtelijk waar één en ander al gevraagd en beantwoord is.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/interface-pagina-connectbox-arris-tg2492lg-geeft-p...

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51291Posts
  • 3225Oplossingen
  • 11701Likes
Marco270Marco Dat is hier hetzelfde met dezelfde software en hetzelfde modem.

Er is een langlopend script wat de opening van de pagina lang laat duren.
Maar als je ruim een minuutje geduld hebt kun je wel steeds de instellingen maken die je wenst.
Hier heb ik nu drie reserveringen lopen en die blijven intact, ook na het modem van de stroom gehaald te hebben.

Hier lees je er meer over en het is in onderzoek:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/interface-pagina-connectbox-arris-tg2492lg-geeft-problemen-op-dhcp-pagina-40148

Plaats daar ook even wat je ervaart.
Marco270Marco
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat lukt mij dus niet, na lang wachten kan ik er een reservering inzetten, maar die wordt niet opgeslagen. Ik had al gereageerd in het andere topic, maar ik was eigenlijk opzoek naar wie de firmware kan downgraden zodat het weer werkt. Is echt vervelend met alle domotica hier in huis:(
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51291Posts
  • 3225Oplossingen
  • 11701Likes
OK, in dat andere topic is Mark Ziggo actief en met het probleem bezig en zal daar dan ook reageren.
Meerdere topics met hetzelfde probleem maakt het vaak onoverzichtelijk waar één en ander al gevraagd en beantwoord is.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/interface-pagina-connectbox-arris-tg2492lg-geeft-p...

Bekijk in context

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3767Posts
  • 211Oplossingen
  • 1347Likes
Hallo Marco270Marco welkom op de Community! Je kan de firmware niet zelf downgraden. Alleen Ziggo kan daarbij. Het probleem is in onderzoek, als een snelle correctie niet mogelijk is kunnen wij besluiten de oude firmware terug te rollen voor iedereen.

Ik zie dat je in het gebundelde topic ook al actief bent, daar volgt meer informatie. Voor het overzicht sluit ik dit topic.

Uitgelicht topic