Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mark Ziggo wrote:
Hi LetschertSP, TripleCheese en rimave, jullie krijgen allen een Arris Connectbox thuisgestuurd.
Mark Ziggo wrote:
Hi LetschertSP, TripleCheese en rimave, jullie krijgen allen een Arris Connectbox thuisgestuurd.
LetschertSP - Of dit al jouw problemen op gaat lossen betwijfel ik, want je beschijft er een aantal die ik niet direct kan relateren aan dit NAT loopback probleem. Ik zie wel dat je je Mediabox XL hebt aangesloten op het modem met een UTP kabel, dit zorgt vaak voor problemen dus ik zou je aanraden om die kabel te verwijderen.
Stel op de Mediabox XL het thuisnetwerk daarna in "op de mediabox".
en de PRE-RS fouten lijken nu aanzienlijk minder (>paar miljoen per dag per kanaal)
hanh wrote:en de PRE-RS fouten lijken nu aanzienlijk minder (>paar miljoen per dag per kanaal)LetschertSP
Dat is een Bug in de Compal. Die telt bij Pre errors alles dat langskomt (=veel). Dwz niet de errors. Bij de Arris klopt dit wel.
Het uit de hand lopen van de Post Errors, is iets waarover je je meteen echt zorgen moet maken, overigens.
SVeenman wrote:
Mark Ziggo
Sinds een tijdje dit zelfde probleem. Alles van extern naar mijn nas geen probleem. Alles via lokaal ip 192.168.x.x geen probleem. Maar zodra ik via extern ip vanuit met thuis netwerk maar mijn nas verbind is alles ontiegelijk traag en herstart na een tijdje mijn router. Ik heb de Compal connect box. Enig idee wat de status is van de firmware update? Ik begreep dat de Arris connect box problemen had met bekabelde sonos apparaten?
Mark Ziggo wrote:
De volgende firmware voor de Compal ontvangen wij (volgens huidige planning) eind september, daarna moeten wij hem zelf nog testen (dat duurt minstens een aantal weken, soms maanden) en daarna kan hij uitgerold worden. Omdat het schema heel erg afhankelijk is van de hoeveelheid bugs die gevonden wordt kan ik er nu nog geen datum op plakken.
De volgende update voor de Arris zou eind juli uitgerold worden naar alle klanten. Dat is het inmiddels, maar ik heb nog geen updates gezien of informatie gelezen over een definitieve datum... Hierin zit ook een fix voor de problemen met meerdere Sonos boxen, dat zou voor jou dus een optie zijn (zodra de nieuwe update daarop uitgerold is).
SVeenman wrote:
Is er een mogelijkheid om van deze updates op de hoogte gehouden te worden?
Vuurbaard wrote:
Heb exact dezelfde problemen met mijn modem helaas. Een paar maanden niet echt lekker door kunnen gaan met mijn hobby/werk zit mij wel in de weg.
Mark Ziggo Na het doorlezen van dit topic zou ik ook graag de Arris Connectbox willen aanvragen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.