Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo Mark Ziggo ik heb zelfde probleem als mbass. heb dit ook allemaal geprobeerd . dit probleem heb ik ook sinds de laatste 2 maand.. hoop dat dit opgelost kan worden
mbass wrote:
Hoi Mark Ziggo,
Ik heb het probleem wanneer ik mijn Synology NAS benader via een publieke domeinnaam. Ik gebruik enkel de connectbox verder geen andere router of AP.
Het probleem is mij een week of 5-6 geleden opgevallen. Ik heb toen gekeken naar mijn firmwareversie en toen bleek de versie die ik erop had staan net uit te zijn. Ik zal niet glashard beweren dat het daarmee te maken heeft, maar het is wel heel toevallig.
Ik heb de box al teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dat haalt niks uit. Herstarten ook niet.
Het enige dat werkt is de NAS benaderen via zijn interne IP-adres.
SnarF007 wrote:
Zelfde probleem hier, maar met het ander merk Arris Connectbox.
Mathijs Schalkwijk wrote:
Mark Ziggo waarom worden de updates niet terug gedraaid als het blijkbaar niet snel opgelost kan worden.
Mark Ziggo wrote:SnarF007 wrote:Kun je daar een nieuw topic voor aanmaken met meer info?
Zelfde probleem hier, maar met het ander merk Arris Connectbox.
Ik kan jullie een Arris Connectbox leveren in plaats van de huidige Compal, want daar krijg ik geen klachten over m.b.t. dit issue. Tenmiste..., totdat SnarF007 bovenstaande post heeft geplaatst. Al ben ik benieuwd of hij werkelijk hetzelfde probleem ervaart, of dat daar iets anders achter weg komt... Dat zullen we moeten onderzoeken.
Mark Ziggo wrote:
Ik kan jullie een Arris Connectbox leveren in plaats van de huidige Compal, want daar krijg ik geen klachten over m.b.t. dit issue. Tenmiste..., totdat SnarF007 bovenstaande post heeft geplaatst. Al ben ik benieuwd of hij werkelijk hetzelfde probleem ervaart, of dat daar iets anders achter weg komt... Dat zullen we moeten onderzoeken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.