Econz

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

NAT-Type 2 voor PS4 en NAT-Type "OPEN" voor online-games PS4 instellen met een Connect Box van Ziggo

NAT-Type 2 voor PS4 en NAT-Type "OPEN" voor online-games PS4 instellen met een Connect Box van Ziggo:

01. Zorg dat je PS4 een vast IP-adres krijgt, dit kun je doen dmv het volgende filmpje stap voor stap te volgen:

LET OP!

02. Nu is het belangrijk dat je PS4 volledig is UITgeschakeld !
03. Hierna ga je weer naar de instellingen van je Connect Box ( http://192.168.178.1/ ) o.i.d.
04. Ga naar tabblad "Geavanceerde instellingen"
05. Ga naar tabblad "UPnP" en zorg dat deze is UITgeschakeld en druk op "Instellingen opslaan".
06. Ga terug naar tabblad "Geavanceerde instellingen" en dan naar tabblad "Beveiliging".
07. Ga naar tabblad "Poort-forwarding"
08. Zorg dat hier GEEN poorten zijn ingeschakeld voor je vaste PS4 IP-adres en schakel ze eventueel uit.
09. Druk weer op tabblad "Instellingen opslaan"
10. Ga terug naar tabblad "Beveiliging" en druk op tabblad "DMZ".
11. Zorg dat je vaste PS4 ip-adres staat ingevuld achter "DMZ-adres" en zorg dat er een vinkje staat bij "Ingeschakeld"
12. Zorg dat je de Connect Box minimaal 1 minuut van de stroom haalt (stekker uittrekken).
13. Na een minuut kun je de stekker van de Connect Box weer insteken.
14. Wacht nu 10 minuten totdat de Connect Box volledig is opgestart.
15. Nu kun je de PS4 weer aanzetten en als het goed is zullen de online-games op NAT-type OPEN staan en de PS4 op NAT-type 2.

Bij mij heeft dit gewerkt....
1 Reactie 1
Barry de Groot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb 2 PS4’s in huis. Beide bedraad. Ik gebruik nu een ubee met een aparte router. Kan ik de connectboxx gebruiken zonder aparte router?

Uitgelicht topic