Best Forum,
na lang en veel zoeken had ik mijn Gramofon spelers weer aan het internet gekregen door het plaatsen van het Arris Modem (ipv Compal) Na 3 weken perfecte werking (ik was er super blij mee omdat ik dan mijn eigen muziekbestanden weer kan afspelen) is op 4 november om 02:30 iets gebeurt. Mijn NAS verloor de internetverbinding en daarna hebben de spelers geen internet meer. Ik zie ze nog wel in t modem staan. Vermoedelijk heeft er weer een update plaats gevonden in de router waardoor hij de (verouderde) spelers niet meer toe laat? Kan iemand dat bevestigen of toelichten?
Vooral ben ik nu uiteraard op zoek naar een deugdelijke oplossing. Ik zat te denken om mijn modem maar in Bridge te laten zetten en een eigen router te kopen. Zo denk ik zelf te kunnen bepalen welke apparaten nog wel en geen internet mogen krijgen. Gat dat wel werken en welke router is dan geschikt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jeroengaatlekker wrote:
maar in Bridge te laten zetten en een eigen router te kopen. Zo denk ik zelf te kunnen bepalen welke apparaten nog wel en geen internet mogen krijgen. Gat dat wel werken en welke router is dan geschikt?
Hi Jeroen daar ben je weer 😉
Niet goed dat het nu weer niet werkt.
De door jou voorgestelde oplossing » daarvan weet ik niet of het gaat werken maar ik ben geneigd om ja te zeggen.
Maar als je het doet en het niet werkt ben je wel je geld voor de router kwijt , alhoewel ik zou altijd kiezen voor eigen router en het modem in bridge .
Kies er 1 van deze uit https://www.asus.com/nl/Networking/Wireless-Routers-Products/ Zeker weten goed als je niet te veel eisen hebt zou ik voor de
RT-AC68U gaan.
S6 er mee !
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jeroengaatlekker wrote:
maar in Bridge te laten zetten en een eigen router te kopen. Zo denk ik zelf te kunnen bepalen welke apparaten nog wel en geen internet mogen krijgen. Gat dat wel werken en welke router is dan geschikt?
Hi Jeroen daar ben je weer 😉
Niet goed dat het nu weer niet werkt.
De door jou voorgestelde oplossing » daarvan weet ik niet of het gaat werken maar ik ben geneigd om ja te zeggen.
Maar als je het doet en het niet werkt ben je wel je geld voor de router kwijt , alhoewel ik zou altijd kiezen voor eigen router en het modem in bridge .
Kies er 1 van deze uit https://www.asus.com/nl/Networking/Wireless-Routers-Products/ Zeker weten goed als je niet te veel eisen hebt zou ik voor de
RT-AC68U gaan.
S6 er mee !
Tja, t gaat “steeds lekkerder” zal ik maar zeggen. En precies dat is de reden dat ik er niet al eerder 1 had aangeschaft! Afijn, laatste update: ik heb mijn modem opnieuw opgestart en guess what?? Alles draait weer sstttt.. Gruwelijk, las ik de zaak niet onder controle heb. Straks gaat ziggo hier zeker nog spontaan de afwas doen, kachel uit zetten of het licht ….Grr
Thnx
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.