Ik krijg mijn NAS van Synology niet verbonden via port 6281.
Via Hyper Backup NAS-1 lokatie-1 naar Hyper Backup Vault NAS-2 lokatie-2
Kan iemand mij zeggen hoe ik het gefixt krijg
Erik
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oeps hoe kan je dit aanpassen/wijzigen?
En het probleem is opgelost. Op de firewall op het werk moet toch ook port 2681 worden open gezet.
Dit gedaan en het werkt.
Dank voor het meedenken/oplossen.
Gr.
Erik
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je op beide locaties de poort open gezet?
bronserver (moet deze ook port 6281 open hebben?) staat in een cloud omgeving. Previder (portal.pasklaar.online.nl). De doelserver staat bij mij thuis en heeft port 6281 in de connectbox open staan.
de synology nas bij de provider is dat een gehuurde of eigen nas? in geval die gehuurd is ga ik er vanuit dat alle benodigde poorten al open zijn gezet door de provider
De Bron Nas is een eigen gekochte. Hij staat lokaal in ons netwerk. (cloud omgeving van Previder).
De Doel Nas staat bij mij thuis. **.**.**.11
Op de connectbox staan de volgende poorten open
Open poorten
Kan dit ook een probleem zijn bij Previder?
Maar ik kan de DoelNas wel bereiken via FTP
Alvast bedankt voor je antwoorden.
Erik
dit is een openbaar klant helpt klant community het is niet slim om hier je public ip-adres te delen
kun je upnp eens uitzetten
Oeps hoe kan je dit aanpassen/wijzigen?
En het probleem is opgelost. Op de firewall op het werk moet toch ook port 2681 worden open gezet.
Dit gedaan en het werkt.
Dank voor het meedenken/oplossen.
Gr.
Erik
Wat super dat je het euvel hebt gevonden en nu functioneert zoals jij wenst @wolters1961! Het IP adres heb ik er overigens voor je uit gefilterd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.