Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds de Ziggo monteur is langs geweest voor een storing kan ik mijn NAS niet meer bereiken via mobiel internet. Na wat leeswerk lijkt dat te komen omdat ik nu een IPv6 IP adres heb in plaats van een IPv4 adres, waardoor de port forwarding niet meer werkt. Een IPv4 only instelling zou de oplossing zijn.
Is er iemand van @Ziggo die meeleest en de IPv4 only instelling kan activeren op mijn modem?
Alvast bedankt en ik laat je weten of het werkt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @John Verheul,
Bedankt voor je terugkoppeling! Zelf zie ik inderdaad dat je onverhoopt nog niet op IPV4 staat. Ik heb het daarom alsnog voor je aangevraagd. Als je het modem in de loop van vanavond reset, hoort dit merkbaar te zijn.
Alvast een fijn weekend!
Ja hoor, als jij je profielgegevens goed hebt ingevuld met je postcode en huisnummer, dan kan ik Ziggo medewerker je hier wel mee helpen zo gauw die weer online komen straks.
Hallo @John Verheul, super dat je de oorzaak gevonden hebt! Ik zie dat je IPV4 only al hebt aangevraagd. Als het goed is dan moet het nu goed werken, klopt dat?
Hallo @Lotte
Zojuist de Connectbox gereset, maar ik heb nog steeds een IPv6 adres. Het werkt dus niet.
Ik zie hierboven ook geen reactie van jullie dat iemand wat heeft aangepast of gaat aanpassen. Kun je daar mee helpen?
Hi @John Verheul,
Bedankt voor je terugkoppeling! Zelf zie ik inderdaad dat je onverhoopt nog niet op IPV4 staat. Ik heb het daarom alsnog voor je aangevraagd. Als je het modem in de loop van vanavond reset, hoort dit merkbaar te zijn.
Alvast een fijn weekend!
@Erik P schreef:Hi @John Verheul,
Bedankt voor je terugkoppeling! Zelf zie ik inderdaad dat je onverhoopt nog niet op IPV4 staat. Ik heb het daarom alsnog voor je aangevraagd. Als je het modem in de loop van vanavond reset, hoort dit merkbaar te zijn.
Alvast een fijn weekend!
Hoi @Erik P ,
Het werkt! Dankjewel.
Groeten, John
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...