Iedere keer als ik op mijn PC inlog bij Mijn Ziggo krijg ik een e-mail van Vodafone met onderstaande tekst. Hoe kom ik hier vanaf ?
Beste Meneer ,,,,,,,,,, Even een seintje. Er is net ingelogd op je My Vodafone account via een ander apparaat. Heb je dit zelf gedaan? Of weet je ervan? Dan is het prima. Heb je niet zelf ingelogd? Bekijk dan welke apparaten zijn ingelogd en wijzig je wachtwoord. Dan is de kust weer veilig. Groet, Team Vodafone |
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @WillemIII
Deze optie heb je waarschijnlijk zelf aangezet
Ga via de Mijn Ziggo app naar Profiel → Instellingen → E-mailnotificatie
Daar kan je de waarschuwing uitzetten en dan krijg je geen mail meer.
Meer info over de Mijn Ziggo app kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apps/mijn-ziggo-app?CMP=url_mijn-ziggo-app
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @WillemIII
Deze optie heb je waarschijnlijk zelf aangezet
Ga via de Mijn Ziggo app naar Profiel → Instellingen → E-mailnotificatie
Daar kan je de waarschuwing uitzetten en dan krijg je geen mail meer.
Meer info over de Mijn Ziggo app kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apps/mijn-ziggo-app?CMP=url_mijn-ziggo-app
Bedankt, maar ik maak geen gebruik van de Mijn Ziggo app. Ik heb het nu uitgezet in Mijn Ziggo → Mijn Account.
Ik vind het echter vreemd dat deze waarschuwing alleen bij inloggen op mijn PC wordt gegeven. Misschien iets te maken met cookies ?
Yep, zo ie zo koekjes en voor jezelf als beveiliging. Zelf ben ik wel blij met deze service!
Met deze link kom je direct in Mijn account en kun je van alles en nog wat instellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.