Vraag
Reacties
Oplossing
WillemIII
Level 6

My Vodafone - beveiligingsnotificatie per e-mail

Iedere keer als ik op mijn PC inlog bij Mijn Ziggo krijg ik een e-mail van Vodafone met onderstaande tekst. Hoe kom ik hier vanaf ?

 

Beste Meneer ,,,,,,,,,,

Even een seintje. Er is net ingelogd op je My Vodafone account via een ander apparaat.

Heb je dit zelf gedaan? Of weet je ervan? Dan is het prima.

Heb je niet zelf ingelogd?

Bekijk dan welke apparaten zijn ingelogd en wijzig je wachtwoord. Dan is de kust weer veilig.

Groet,

Team Vodafone

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19

Hoi @WillemIII 
Deze optie heb je waarschijnlijk zelf aangezet 
Ga via de Mijn Ziggo app naar Profiel → Instellingen → E-mailnotificatie 
Daar kan je de waarschuwing uitzetten en dan krijg je geen mail meer.

Meer info over de Mijn Ziggo app kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apps/mijn-ziggo-app?CMP=url_mijn-ziggo-app

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy
Level 19

Hoi @WillemIII 
Deze optie heb je waarschijnlijk zelf aangezet 
Ga via de Mijn Ziggo app naar Profiel → Instellingen → E-mailnotificatie 
Daar kan je de waarschuwing uitzetten en dan krijg je geen mail meer.

Meer info over de Mijn Ziggo app kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apps/mijn-ziggo-app?CMP=url_mijn-ziggo-app

WillemIII
Level 6
Topicstarter

Bedankt, maar ik maak geen gebruik van de Mijn Ziggo app. Ik heb het nu uitgezet in Mijn Ziggo → Mijn Account.

Ik vind het echter vreemd dat deze waarschuwing alleen bij inloggen op mijn PC wordt gegeven. Misschien iets te maken met cookies ?

EnergieBoy
Level 19

Yep, zo ie zo koekjes en voor jezelf als beveiliging. Zelf ben ik wel blij met deze service!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Met deze link kom je direct in Mijn account en kun je van alles en nog wat instellen.

https://account.ziggo.nl/account/overzicht