1
Vraag
2
Reacties
Ted2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Muurbeugel nieuwe connect box ontbreekt

Vandaag mijn pakket binnen gekregen echter mis ik de beugels om deze op te hangen.

 

ik heb de nieuwe giga box

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ted2
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

De muurbeugel wordt inderdaad niet meer standaard meegeleverd, maar kunnen wij altijd nasturen indien gewenst. Ik ben dan ook blij dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt dat je deze wilt ontvangen. De muurbeugel voor de Connectbox Giga heb ik zojuist voor je aangevraagd en zal spoedig worden bezorgd door Post NL. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

vul even je postcode en huisnr in in je profiel. zodra een moderator hier langskomt zal deze een beugel opsturen

Ted2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Staat erin. Dank je wel

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Ted2 muurbeugels worden niet meer standaard geleverd omdat veel abonnees ze niet gebruiken.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@Wim C.  schreef:

@Ted2 muurbeugels worden niet meer standaard geleverd omdat veel abonnees ze niet gebruiken.


Is dat zo? Paar maanden geleden heb ik ook een Connectbox Giga ontvangen en daar zat keurig een muurbeugel bij.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@bburgg ja, dat is zo. Muurbeugels worden niet meer standaard meegeleverd, maar kunnen, indien gewenst, worden toegezonden. 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ted2
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

De muurbeugel wordt inderdaad niet meer standaard meegeleverd, maar kunnen wij altijd nasturen indien gewenst. Ik ben dan ook blij dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt dat je deze wilt ontvangen. De muurbeugel voor de Connectbox Giga heb ik zojuist voor je aangevraagd en zal spoedig worden bezorgd door Post NL. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic