Vandaag mijn pakket binnen gekregen echter mis ik de beugels om deze op te hangen.
ik heb de nieuwe giga box
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ted2
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
De muurbeugel wordt inderdaad niet meer standaard meegeleverd, maar kunnen wij altijd nasturen indien gewenst. Ik ben dan ook blij dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt dat je deze wilt ontvangen. De muurbeugel voor de Connectbox Giga heb ik zojuist voor je aangevraagd en zal spoedig worden bezorgd door Post NL.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
vul even je postcode en huisnr in in je profiel. zodra een moderator hier langskomt zal deze een beugel opsturen
Staat erin. Dank je wel
@Ted2 muurbeugels worden niet meer standaard geleverd omdat veel abonnees ze niet gebruiken.
@bburgg ja, dat is zo. Muurbeugels worden niet meer standaard meegeleverd, maar kunnen, indien gewenst, worden toegezonden. 🙂
Hi @Ted2
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
De muurbeugel wordt inderdaad niet meer standaard meegeleverd, maar kunnen wij altijd nasturen indien gewenst. Ik ben dan ook blij dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt dat je deze wilt ontvangen. De muurbeugel voor de Connectbox Giga heb ik zojuist voor je aangevraagd en zal spoedig worden bezorgd door Post NL.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.