1
Vraag
2
Reacties
mattsylvia

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Motorola modem

Wij zijn al heel lang klant bij Ziggo en we hebben al heel lang een Motorola modem, hier

zit geen wifi in en we hebben een router daarop aangesloten maar deze valt heel vaak uit, nu heb ik gehoord dat jullie ook modems hebben met wifi, hoe kan ik er een bestellen bij

jullie ?

Groetjes Matt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @mattsylvia,

Welkom op de Community!
Ook fijn dat je adresgegevens al in je profiel staan, hierdoor kan ik direct voor je aan de slag gaan!

Tegenwoordig zijn er namelijk inderdaad modems met wifi.
Ik stuur er meteen 1 gratis naar je toe.

Je huidige Motorola modem hoeven we niet terug, maar deel gerust de door tobiastheebe gevraagde foto 🙂

Sowieso veel plezier van het nieuwe modem!

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Vermoedelijk heb je onderstaand modem?

 

img.jpg

 

Je kunt kosteloos een nieuw modem (Connect Box) aanvragen via een moderator (medewerk(st)er van Ziggo, komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice. De Connect Box ondersteunt gebruik van WiFi op 2.4 en 5 GHz tegelijk (dual-band).

Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan vervanging toe:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @mattsylvia,

Welkom op de Community!
Ook fijn dat je adresgegevens al in je profiel staan, hierdoor kan ik direct voor je aan de slag gaan!

Tegenwoordig zijn er namelijk inderdaad modems met wifi.
Ik stuur er meteen 1 gratis naar je toe.

Je huidige Motorola modem hoeven we niet terug, maar deel gerust de door tobiastheebe gevraagde foto 🙂

Sowieso veel plezier van het nieuwe modem!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic