Wij zijn al heel lang klant bij Ziggo en we hebben al heel lang een Motorola modem, hier
zit geen wifi in en we hebben een router daarop aangesloten maar deze valt heel vaak uit, nu heb ik gehoord dat jullie ook modems hebben met wifi, hoe kan ik er een bestellen bij
jullie ?
Groetjes Matt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @mattsylvia,
Welkom op de Community!
Ook fijn dat je adresgegevens al in je profiel staan, hierdoor kan ik direct voor je aan de slag gaan!
Tegenwoordig zijn er namelijk inderdaad modems met wifi.
Ik stuur er meteen 1 gratis naar je toe.
Je huidige Motorola modem hoeven we niet terug, maar deel gerust de door tobiastheebe gevraagde foto 🙂
Sowieso veel plezier van het nieuwe modem!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vermoedelijk heb je onderstaand modem?
Je kunt kosteloos een nieuw modem (Connect Box) aanvragen via een moderator (medewerk(st)er van Ziggo, komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice. De Connect Box ondersteunt gebruik van WiFi op 2.4 en 5 GHz tegelijk (dual-band).
Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan vervanging toe:
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?
Goedemorgen @mattsylvia,
Welkom op de Community!
Ook fijn dat je adresgegevens al in je profiel staan, hierdoor kan ik direct voor je aan de slag gaan!
Tegenwoordig zijn er namelijk inderdaad modems met wifi.
Ik stuur er meteen 1 gratis naar je toe.
Je huidige Motorola modem hoeven we niet terug, maar deel gerust de door tobiastheebe gevraagde foto 🙂
Sowieso veel plezier van het nieuwe modem!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.