De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De website is op dit moment niet bereikbaar, maar we zijn zo weer bij je terug.'
Nu is bekend dat er problemen zijn op de arbeidsmarkt maar een monteur die al drie dagen geen resultaat boekt, zou toch iets anders moeten gaan doen. Wie weet wat hier aan de hand is. Bij Ziggo krijg ik te horen dat men mij niet kan helpen. Heel vreemd!
Vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
Jaap
Opgelost! Ga naar oplossing.
ziggo mail doet het prima hier
ik raad je aan om je cookies te verwijderen dit wil vaak wel helpen
Dag @jrbeuker
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Begrijp ik uit je bericht dat je een afspraak wil inplannen, maar dat dit niet lukt? Ik denk dat een moderator kan uitvogelen hoe het precies zit met die monteur en duidelijkheid kan geven.
Dag Wim,
Hartelijk dank voor je snelle reactie. Het probleem is dat zodra ik mijn e-mail probeer te openen er een figuurtje van een 'monteur' op het scherm verschijnt en daaronder de mededeling 'Onze monteur is even bezig met onderhoud. De website is op dit moment niet bereikbaar, maar we zijn zo weer bij je terug'. Dat duurt nu al drie dagen en ik kan niets meer per mail regelen.
Met vriendelijke groet,
Jaap
Dag Wim,
Hierbij even een screenshot
ziggo mail doet het prima hier
ik raad je aan om je cookies te verwijderen dit wil vaak wel helpen
Dag Robinjoo,
Heb het net geprobeerd en het probleem is verholpen. Geweldig!!!! Hartelijk dank voor je hulp.
Met vriendelijke groet,
Jaap
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...