Monteur inplannen bij nieuwe installatie

Ik wil als nieuwe klant een Internet TV pakket afnemen. Maar mijn aansluitdoos is zwaar verouderd dus moet vernieuwd worden

Dus wil ik als ik klant wordt van Ziggo een gratis monteur die de installatie voor mij gaat doen.

Menu door gelopen kom ik uit bij Chat. Maar ik zie geen chat!

Waarom bij het invullen niet gelijk in het menu wilt u gebruik maken van monteur?  

 

JohnDvn
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Reactie 1

Ik weet niet waarom dat zo is maar ik zou toch voor de andere manieren van contact met Ziggo kiezen

 

Service kanalen:
- Telefonisch via 0900-1884

- Contactformulier onderaan www.ziggo.nl/contact
- Facebook via www.facebook.com/ZiggoCompany
- Facebook Messenger via www.ziggo.nl/messenger


Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 6335Reacties
  • 214Oplossingen
  • 1641Likes

Uitgelicht topic