JohnDvn

Level 3
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Monteur inplannen bij nieuwe installatie

Ik wil als nieuwe klant een Internet TV pakket afnemen. Maar mijn aansluitdoos is zwaar verouderd dus moet vernieuwd worden

Dus wil ik als ik klant wordt van Ziggo een gratis monteur die de installatie voor mij gaat doen.

Menu door gelopen kom ik uit bij Chat. Maar ik zie geen chat!

Waarom bij het invullen niet gelijk in het menu wilt u gebruik maken van monteur?  

 

2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Ik weet niet waarom dat zo is maar ik zou toch voor de andere manieren van contact met Ziggo kiezen

 

Service kanalen:
- Telefonisch via 0900-1884

- Contactformulier onderaan www.ziggo.nl/contact
- Facebook via www.facebook.com/ZiggoCompany
- Facebook Messenger via www.ziggo.nl/messenger


Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @JohnDvn. Welkom hier!

Heb je inmiddels contact met ons gehad? Is het allemaal gelukt? 🙂 

Uitgelicht topic