1
Vraag
2
Reacties
m.peters732

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Moet ik mijn upc mailadres instellingen ook veranderen?

Op mijn upcmailadres heb ik geen bericht ontvangen dat ik mijn mailinstellingen moet veranderen, terwijl ik dat bericht op mijn ziggo-mailadressen wel heb gekregen. Betekent dit dat ik de instellingen voor mijn @upcmail.nl adres niet hoef te veranderen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
m.peters732
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb mijn filters uiteindelijk teruggevonden. Toen ik ze opnieuw wilde aanmaken, kreeg ik het bericht dat de naam al bestond. Ik ben toen gaan zoeken en het bleek dat ik het onder 'beeld' kon herstellen.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

@m.peters732 

Voor je upcmail moet je ook de mail instellingen bijwerken.

Vergelijk je instellingen met de Ziggo mail instellingen die je na 30 mei moet gebruiken.

Als je alles goed hebt staan dan ben je voorbereid.

Als het niet goed staat kan je het nu bijwerken.

 

m.peters732
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je bericht. Op mijn telefoon en tablet staat alles goed ingesteld, maar op mijn computer staat bij één adres een pop3 server ingesteld. Kan ik die veranderen naar imap of raak ik dan van alles kwijt?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Laat lekker op pop staan, controleer alleen het poortnummer 995, en pop.ziggo.nl en niet pop.upc.nl.

m.peters732
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank! Zo te zien gaat alles goed. Ik hoop dat het zo blijft.

m.peters732
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben nu alle filters kwijt die ik had aangemaakt. Is er enige kans dat ik die nog kan terugvinden?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@m.peters732  schreef: