Op mijn upcmailadres heb ik geen bericht ontvangen dat ik mijn mailinstellingen moet veranderen, terwijl ik dat bericht op mijn ziggo-mailadressen wel heb gekregen. Betekent dit dat ik de instellingen voor mijn @upcmail.nl adres niet hoef te veranderen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb mijn filters uiteindelijk teruggevonden. Toen ik ze opnieuw wilde aanmaken, kreeg ik het bericht dat de naam al bestond. Ik ben toen gaan zoeken en het bleek dat ik het onder 'beeld' kon herstellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor je upcmail moet je ook de mail instellingen bijwerken.
Vergelijk je instellingen met de Ziggo mail instellingen die je na 30 mei moet gebruiken.
Als je alles goed hebt staan dan ben je voorbereid.
Als het niet goed staat kan je het nu bijwerken.
Dank voor je bericht. Op mijn telefoon en tablet staat alles goed ingesteld, maar op mijn computer staat bij één adres een pop3 server ingesteld. Kan ik die veranderen naar imap of raak ik dan van alles kwijt?
Laat lekker op pop staan, controleer alleen het poortnummer 995, en pop.ziggo.nl en niet pop.upc.nl.
Dank! Zo te zien gaat alles goed. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik ben nu alle filters kwijt die ik had aangemaakt. Is er enige kans dat ik die nog kan terugvinden?
@m.peters732 schreef:
Ik ben nu alle filters kwijt die ik had aangemaakt. Is er enige kans dat ik die nog kan terugvinden?
@m.peters732 Waar heb je wat gewijzigd, als je iets gewijzigd hebt?
Waar heb je die filters gemaakt?
In een mailprogramma of in de webmail?
Ik heb pop3.upcmail (110) gewijzigd in pop.ziggo.nl. (995)
De filters had ik gemaakt in mijn mailprogramma (thunderbird)
Ik gebruik ook Thunderbird maar gebruik de filters niet dus uit ervaring kan ik er niets over zeggen. Maar als de filters verdwenen zijn dan lijkt dat helaas een gevolg van de verandering. Als je niets veranderd had kan je na 30 mei niet meer mailen.
Als ik of een van de anderen hadden geweten dat je filters gemaakt had hadden we waarschijnlijk nog steeds niet geweten dat ze zouden verdwijnen. Dus ja als ze weg zijn dan is dat helaas zo en moet je ze opnieuw maken.
Misschien als je de instellingen tijdelijk weer even terug zet dat dan de filters weer terug zijn dan maak je er even een screenshot van en zet je de instellingen weer goed dan heb je in elk geval een afbeelding ervan dat helpt alweer bij het opnieuw instellen van de filters.
@Random Ik vrees ook dat ik ze opnieuw moet maken. Is een klus, maar inderdaad beter dan niet meer te kunnen mailen. Dank voor je adviezen.
Heb mijn filters uiteindelijk teruggevonden. Toen ik ze opnieuw wilde aanmaken, kreeg ik het bericht dat de naam al bestond. Ik ben toen gaan zoeken en het bleek dat ik het onder 'beeld' kon herstellen.
Top, bedankt voor de terugkoppeling weten we dat ook weer 👍
Hangt een beetje van de benodigde inspanning af, maar op webmail kun je ook filters instellen waardoor je inkomende mailtjes kunt folderen.
Dan ben je volledig onafhankelijk van je mail app. Het enige wat je dan in je app moet doen is zoeken naar ongelezen mailtjes om bij te blijven
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.