Vraag
Reacties
Oplossing
Tjootje
Level 1

Moet ik mijn oude modem resetten voordat ik het loskoppel?

Moet ik de oude modem voor de veiligheid eerst resetten voordat ik het naar de milieustraat breng?

ik heb het nieuwe modem al geïnstalleerd met de oude instellingen overgenomen.

kan de oude modem Campal gereset worden met alleen verbinding met de electriciteitskabel en indrukken resetknop?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Level 17

resetten is niet nodig, het kan wel door met een pinnetje het reset knopje ingedrukt te houden. dit kan ook als deze niet op de coax is aangesloten inderdaad

Bekijk in context

8 Reacties 8
Gio2903
Level 17

resetten is niet nodig, het kan wel door met een pinnetje het reset knopje ingedrukt te houden. dit kan ook als deze niet op de coax is aangesloten inderdaad

Tjootje
Level 1
Topicstarter

Er wordt aangegeven dat er op het apparaat prive gegevens en wachtwoorden etc. staan die misbruikt kunnen worden. 
Het lijkt mij ook dat ze de stickers en het kaartje met wachtwoord eraf moet halen, of hoeft dat niet?

0 Kudos
Hatolex
Level 16

@Tjootje . Haal het stickertje er af als je dat een veiliger gevoel geeft, je kunt er ook een klap met de hamer op geven natuurlijk, weet je zeker dat het modem onbruikbaar is,

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

En met de hamer werkwijze hoeven we ook niet meer bang te zijn dat het modem nog op marktplaats beland en andere forum gebruikers zich daar weer druk om gaan maken 🤣

Tjootje
Level 1
Topicstarter

Ik heb stickers en kaartje met wachtwoord etc verwijderd en het modem aangesloten op elektriciteit en gereset met het pinnetje 20 sec indrukken, dan krijg je allerlei verschillende lichten en kleuren. Daarna blijft een lichtje knipperen omdat er geen verbinding is. Nu naar de milieustraat wegbrengen, want verkopen aan anderen heeft geen zin begrijp ik. Bij de milieustraat kunnen ze nog waardevolle materialen eruit halen.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

surprised hammer GIF

Dan eerst wel echt héééél hééééél hééééééél zeker weten dat die niet retour hoeft 😉

0 Kudos
Tjootje
Level 1
Topicstarter

in de informatiebrief die ik eerst kreeg staat dat de modem naar de milieustraat kan. 
Dus eerst lezen of de modem weg kan gebracht worden of dat het teruggestuurd moet worden. 

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

@Tjootje Schreef: in de informatiebrief die ik eerst kreeg staat dat de modem naar de milieustraat kan. 

Ja ze hebben daar een eigen dump plek 🤣

1000009227.jpg

0 Kudos