Vraag
Reacties
Oplossing
yourip
Level 3

Moet ik mijn modem retourneren?

Hallo,

 

Onlangs heb ik een nieuw modem ontvangen (Connectbox) om het oude (Technicolor TC7200.U) te vervangen. Het is mij niet helemaal duidelijk of ik dit modem terug moet sturen of niet, omdat het op de pagina Verouderd en uit het assortiment niet genoemd wordt.

 

Kan iemand van Ziggo mij zeggen wat ik met dit modem moet doen? Bij voorbaat dank! 🙂

 

Youri P.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De TC7200 hoeft niet meer teruggestuurd te worden, zie ook deze pagina. Op de pagina waar jij naar verwijst zijn alleen decoders vermeld, geen modems.

Bekijk in context

12 Reacties 12
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De TC7200 hoeft niet meer teruggestuurd te worden, zie ook deze pagina. Op de pagina waar jij naar verwijst zijn alleen decoders vermeld, geen modems.

yourip
Level 3
Topicstarter

Bedankt voor je reactie @tobiastheebe! Dan zal ik het modem inleveren bij een Wecycle-punt. 🙂

Richard G.
Level 16

Die pagina is ook al niet meer up to date. Toen ik mijn Smartwifi 1 Gbit modem kreeg zat er een briefje bij dat ik de Connectbox niet meer terug hoefde te sturen.

 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

@Richard G. Dat geldt (momenteel) alleen voor de CH7465, niet voor de TG2492.

Richard G.
Level 16

Maar dat staat er niet bij. Je begint weer met nummertjes he.. dat zegt me niks. 🙂
Ik neem aan dat de CH7465 dan de Compal is en de TG2492 de Arris? Want de Compal heb ik het laatst gehad.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Deze informatie staat inderdaad niet openbaar vermeld. TG2492 en CH7465 zijn inderdaad resp. Arris en Compal.

0 Kudos
Richard G.
Level 16

Dat maakt me dan weer nieuwsgierig. 🙂
Waarom de Compal wel en de Arris niet? Bepaalde bug in de chip die de Arris niet heeft of iets in die geest?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De exacte reden is mij niet duidelijk.

Ehilbelink
Level 2

Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Ehilbelink  schreef:

Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?


Hallo,

WELKOM op deze openbare klant helpt klant community, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de drukte binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u vaak beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Echter, zonder uw gegevens kunnen ze natuurlijk niets doen, zet daarom uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, want daarmee kan een moderator uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

 

 

Ik zou niet zomaar een Ziggo Modem/Router opsturen, want dat zou men als een beëindiging van het contract kunnen opvatten, waarna men direct uw abonnement stopt.

Aangezien u nu toch hier een melding daarvan heeft gemaakt, zal een Ziggo mod deze week wel reageren en u een retour doos sturen en zo e.e.a. begeleiden, zodat van een spontane afsluiting geen sprake is.



Wacht u op een Ziggo mod, zodra deze uw vraag behandeld zal hij/zij zich hier melden.

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Ehilbelink  schreef:

Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?


Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Pak de apparatuur in in de retourdoos of een andere stevige doos en stuur die gratis naar:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of gebruik dit adreslabel:

Ehilbelink
Level 2

Wij hebben afgelopen week een nieuwe toegestuurd gekregen. Maar zal wachten op een retour melding voor de oude . Mvg