Hallo,
Onlangs heb ik een nieuw modem ontvangen (Connectbox) om het oude (Technicolor TC7200.U) te vervangen. Het is mij niet helemaal duidelijk of ik dit modem terug moet sturen of niet, omdat het op de pagina Verouderd en uit het assortiment niet genoemd wordt.
Kan iemand van Ziggo mij zeggen wat ik met dit modem moet doen? Bij voorbaat dank! 🙂
Youri P.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De TC7200 hoeft niet meer teruggestuurd te worden, zie ook deze pagina. Op de pagina waar jij naar verwijst zijn alleen decoders vermeld, geen modems.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De TC7200 hoeft niet meer teruggestuurd te worden, zie ook deze pagina. Op de pagina waar jij naar verwijst zijn alleen decoders vermeld, geen modems.
Bedankt voor je reactie @tobiastheebe! Dan zal ik het modem inleveren bij een Wecycle-punt. 🙂
Die pagina is ook al niet meer up to date. Toen ik mijn Smartwifi 1 Gbit modem kreeg zat er een briefje bij dat ik de Connectbox niet meer terug hoefde te sturen.
@Richard G. Dat geldt (momenteel) alleen voor de CH7465, niet voor de TG2492.
Maar dat staat er niet bij. Je begint weer met nummertjes he.. dat zegt me niks. 🙂
Ik neem aan dat de CH7465 dan de Compal is en de TG2492 de Arris? Want de Compal heb ik het laatst gehad.
Deze informatie staat inderdaad niet openbaar vermeld. TG2492 en CH7465 zijn inderdaad resp. Arris en Compal.
Dat maakt me dan weer nieuwsgierig. 🙂
Waarom de Compal wel en de Arris niet? Bepaalde bug in de chip die de Arris niet heeft of iets in die geest?
De exacte reden is mij niet duidelijk.
Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?
@Ehilbelink schreef:Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?
Hallo,
WELKOM op deze openbare klant helpt klant community, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de drukte binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u vaak beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Echter, zonder uw gegevens kunnen ze natuurlijk niets doen, zet daarom uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, want daarmee kan een moderator uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Ik zou niet zomaar een Ziggo Modem/Router opsturen, want dat zou men als een beëindiging van het contract kunnen opvatten, waarna men direct uw abonnement stopt.
Aangezien u nu toch hier een melding daarvan heeft gemaakt, zal een Ziggo mod deze week wel reageren en u een retour doos sturen en zo e.e.a. begeleiden, zodat van een spontane afsluiting geen sprake is.
Wacht u op een Ziggo mod, zodra deze uw vraag behandeld zal hij/zij zich hier melden.
@Ehilbelink schreef:Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Pak de apparatuur in in de retourdoos of een andere stevige doos en stuur die gratis naar:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Of gebruik dit adreslabel:
Wij hebben afgelopen week een nieuwe toegestuurd gekregen. Maar zal wachten op een retour melding voor de oude . Mvg
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.