@Ehilbelink schreef:
Ik heb de CH7465 die denk ik dan ook retour moet. Heb ook (nog) geen retour gekregen om hem op te sturen. Kan ik heb zelf op sturen ?
Hallo,
WELKOM op deze openbare klant helpt klant community, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de drukte binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan
voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u vaak beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Echter, zonder uw gegevens kunnen ze natuurlijk niets doen, zet daarom uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, want daarmee kan een moderator uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Ik zou niet zomaar een Ziggo Modem/Router opsturen, want dat zou men als een beëindiging van het contract kunnen opvatten, waarna men direct uw abonnement stopt.
Aangezien u nu toch hier een melding daarvan heeft gemaakt, zal een Ziggo mod deze week wel reageren en u een retour doos sturen en zo e.e.a. begeleiden, zodat van een spontane afsluiting geen sprake is.
Wacht u op een Ziggo mod, zodra deze uw vraag behandeld zal hij/zij zich hier melden.