hhcoy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Moet Connectbox vaak resetten

al jaren ziggo klant, sinds connectbox periodes met vaak resetten wat dan ook lang duurt.

In het verleden nieuwe versterker wanddoos gekregen nieuwe kabels gekregen.

en in een latere "reset"-periode als mn ethernet kabels vervangen.

 

Maar blijft terugkomen. vanavond was ik het zo zat Ziggo via de service gevraagd om de modem om te ruilen, maar dat willen ze niet. ik wil uitsluiten wat de oorzaak is (nieuwe kabels etc).

Er is geen probleem zegt ziggo dus we gaan niet omruilen, echter ik heb een slechte kwaliteitsbeleving'.

 

En vind ik gewoon omruilen en snel een beetje.....

9 Reacties 9
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @hhcoy 

Goed je deze community hebt gevonden. 

Maar een modem omruilen hoeft niet per se te betekenen dat het probleem dan meteen is opgelost. Je schrijft: “In het verleden nieuwe versterker wanddoos gekregen nieuwe kabels gekregen.” Ik weet natuurlijk niet hoe lang dat geleden is, maar een veel voorkomende oorzaak is het punt waar Ziggo je woning binnenkomt. Zou je een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt (AOP) met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

En als je dan tóch bezig bent: zorg dan dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Na een klik op onderstaande link kom je in je profielpagina:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Dit is een klant-helpt-klant forum waar Ziggo moderators en medewerkers ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan. Meestal binnen een werkdag (ma-vr) komen ze langs in elk topic.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

het modem zit op een versterker aangesloten ?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @hhcoy, wat goed om te lezen dat je al zo lang klant bent! Een instabiele verbinding is natuurlijk vreselijk, je wilt op je verbinding kunnen rekenen. Ik zie dat @Wim C. en @anoniemforum je hulp hebben aangeboden. Zou je hun vragen kunnen beantwoorden? Zoals @Wim C. aangeeft is het heel belangrijk om een aantal dingen na te lopen voordat we het modem vervangen. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Volgens mij zijn we alweer een week verder.

Meestal zijn mensen natuurlijk blij als een probleem is opgelost en dat alles weer lekker loopt, maar vergeten dan in hun enthousiasme om even terug te koppelen aan de mensen die geholpen hebben met een mogelijk oplossing.

@hhcoy Als je het topic afvinkt als oplossing, dan weten anderen of hun acties hebben geholpen en dat is altijd leuk om te weten.

hhcoy
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste allemaal, Ik ben door verdrietige familie omstandigheden zeer beperkt online, zal op korte termijn reageren inclusief de gevraagde foto's, tot zover alvast bedankt voor het meedenken. 😉

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@hhcoy Geen enkel probleem, doe rustig aan, sterkte! 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Heel veel sterkte! 😢

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

sterkte!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5787Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @hhcoy

 

Uiteraard hebben we nog steeds alle begrip voor de situatie en hopen dat het inmiddels wat beter gaat.

Laat je het weten als je zover bent om met onze leden aan de slag te gaan?

Uitgelicht topic