Beste @Vincent, bedankt voor je reactie.
De TP-Link apparaten is een set van 3 TP-Link Deco M4's, die we ontvangen hebben bij het abonnement van Ziggo. De Deco's staan in Accespoint modus.
De Deco's zijn als volgt aangesloten:
Connectbox Lan 1 > Hoofd Deco > TP-Link (unmanaged) switch > Deco 2 en 3.
Op jouw advies heb ik de Deco's losgekoppeld en alle WiFi apparaten die met de Connectbox verbonden waren uitgeschakeld. Hierna heb ik met twee verschillende computers getest met een LAN kabel rechtstreeks op het modem. Alsnog blijven de problemen bestaan, geen verbetering en geen verslechtering.
Ik heb getest met een iMac en een Windows computer, met Safari, Chrome, Edge en Firefox. Voordat ik in de browser ging testen heb ik de cache van de browsers geleegd.
Hiervoor heeft op dit adres een ander abonnement gestaan met een Arris Connectbox, deze heeft ook een tijdje met de Deco's gedraaid, maar hiermee waren deze problemen niet. De Arris Connectbox hadden we vanuit de personeelstest van een aantal jaar geleden getest en is altijd blijven staan, nu weet ik niet zeker of daarop uiteindelijk 'normale' firmware is gezet nadat de test afgelopen was. De Arris staat op het abonnement van een huisgenoot die een half jaar geleden verhuist is, waardoor wij een nieuwe abonnement aangevraagd hebben en deze Compal gekregen hebben. Vanaf het begin (ook zonder de Deco's) is het moeilijk geweest om in te loggen in het modem. Alleen lijkt het nu te verergeren, aangezien elke menu optie de foutmelding geeft.