Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
BDD
Level 4

Modemwachtwoord werkt niet

Hallo iedereen,

 

Ik heb ooit mijn modemwachtwoord veranderd en nu weet ik het niet meer. Heb de modem een reset gegeven en terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik het wachtwoord op het kaartje kon gebruiken. Maar ook dit wachtwoord pakt hij niet. Hoe kom ik nu in mijn modem?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BDD
Level 4
Topicstarter

Wat vreemd. Ik had paar dagen geleden al gereageerd dat het was gelukt, maar zie nergens mijn bericht staan. Ik heb met ziggo gechat en zij hebben het op afstand gereset. Gelukkig opgelost 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Gio2903
Level 17

nog een keer een factory reset geven wil wel is helpen

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Houd de resetknop 30 seconden stevig ingedrukt, dan ben je vrijwel zeker van de fabrieksinstellingen.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Goedemiddag @BDD 🙂 

Is het gelukt na een (fabrieks)reset? We zijn benieuwd naar een update!

0 Kudos
BDD
Level 4
Topicstarter

Wat vreemd. Ik had paar dagen geleden al gereageerd dat het was gelukt, maar zie nergens mijn bericht staan. Ik heb met ziggo gechat en zij hebben het op afstand gereset. Gelukkig opgelost 🙂