Dwightmarica

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem

Krijg ik nog de bijbehorende modem opgestuurd van de ziggo next? 

14 Reacties 14
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik zie dat je dit twee keer hebt gevraagd, heb je nog helemaal geen Connectbox of andere modem/router van Ziggo? Er is geen bijbehorende modem, of je moet Giga internet hebben besteld.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Wat voor modem heb je nu, als je volgende in je profiel zet, kan een Ziggo Moderator kijken wat er nodig is en alsnog behulpzaam zijn.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @Dwightmarica

 

Ik begrijp dat je nog op een modem zit te wachten? Ik ben gelijk met je gaan meekijken naar wat je in huis hebt en wat er nog moet komen. 

 

Als modem heb je nu een Connectbox in huis. Je hebt dus al een modem voor het internet gedeelte van je abonnement. Wat mis je nu nog precies? 😮

Dwightmarica
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toegang tot het internet, aangezien dat een dienst is waar ik voor betaald heb maar die niet geleverd is 

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Is de Connectbox de modemrouter aangesloten op het ziggo punt van binnenkomst, gaat er een netwerkkabel van de connectbox naar de Next? 

Als alles correct is aangesloten en ingesteld hoor je verbinding te hebben, wat mee kan spelen is dat één en ander nog niet is geactiveerd aan de Ziggo kant, hoewel dat zover ik weet geen probleem meer is in tegen stelling tot even geleden. 

Dwightmarica
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer zeker. Geen probleem, heb alles weer geretourneerd. Ben wel verbaasd over de hoge rekening aangezien ik niet heb gevraagd om een om een wijziging in mijn pakket. Jullie verwachten nu dat ik betaal voor jullie incompetentie. 

Dwightmarica
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Belachelijk! 

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Verklaar, was je al Ziggo klant, de enige manier om de Next te krijgen, is via een abonnements wijziging. Het terugsturen van de Next houdt ook een wijziging in.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @Dwightmarica

Ik lees een hoop frustraties in jouw berichten! Logisch wanneer er een hoop mis gaat!

Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat er precies mis gaat.

Kun je dit eens uitleggen?
Wat is er al gedaan om het opgelost te krijgen? 

Wij lossen het graag voor je op!

Dwightmarica
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede middag, ik moet voor de derde keer een nieuwe media box krijgen aangezien mijn abonnement weer veranderd is waardoor mijn rekening ook natuurlijk weer hoger is. Ik heb al drie weken geen Internet. Iets wat ik nodig heb voor mijn baan. Zit nu met een box zonder toegang tot het internet. 

Dwightmarica
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben al negen jaar klant

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat duurt veel te lang! Ik kijk graag even met je mee. Ik stuur je hiervoor even een privebericht.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Beste @Dwightmarica 

 

Als je abonnement veranderd en je hebt al een witte Connect Box van Ziggo krijg je geen nieuwe, tenzij je Giga Net besteld dan krijg je een ander modem de Connect Box Giga. Je abonnement wordt door Ziggo handmatig aangepast en dat verwerkt in het systeem. Dat je 3 weken geen internet hebt, dat is niet handig, door dat meteen even door te geven, hadden we meteen kunnen ingrijpen.

 

Voor de Media Box Next is de Connect Box (Arris/Compal) een vereiste box, maar een Ubee, of Cisco voldoet ook als je geen klachten hebt op internet gebied. Dan wordt er geen modem verzonden, als je al aan de eisen voldoet.

 

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid verschaft en dat @Jiri  je verder kan helpen.

Dwightmarica
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verre van! 

Uitgelicht topic